“fiske buffet”

Nordbornholms Rogeri
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer

Når man er stor fiske tilhænger kan man næppe få noget bedre til den pris,og selvom det var sent blev der fyldt op på buffeten og en dejlig udsigt hvor man kan sidde og nyde aften solen, man skal dog selv hente drikkevarer, men til fornuftig pris.

Tak, danakolding

Ikke ofte at jeg decideret ikke bryder mig om maden, men her var den ikke god. Buffeten havde et stort udvalg men deres fritureretter smagte alt for meget af hinanden.

Tak, Andreasjs2
Anmeldt 13. september 2020

Der var ikke så meget spændende i buffeten,små men velsmagende sildefileter,hele røgede sild,Dobbeltpanerede fiskefileter fra frituren,lidt tør koldrøget laks,salater og sild i eddike.Fint nok altsammen.Fiskefrikadellerne gode.
Personale meget lidt nødvendigt,så det var noget cafeteriaagtigt.

Tak, Koiget
Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Vi fik fiskefrikadeller samt rejemad
Samt sol over Gudhjem
Alt var velsmagende og til ug
Her var service i top
Flinke mennesker

Tak, M9523NYjimmym
Anmeldt 8. september 2020 fra mobile enheder

Havde virkelig set frem denne fiske buffet. Jeg elsker fisk så da vi ankom og så noget der var disket op som var det taget ud af glas, og indpakning blev vi lidt "arhh" men gav det en chance. Fiskedellerne var smagsløse og kedelige. De "pillede" rejer har da ikke set andet en lage fra supermarkedet . Og de andre ting var heller aj at råbe hurra for, friturestegte og kedeligt. Hvor blev alt det hjemmelavet af og fra bunden af . Og personalet kunne knap nok smile. Jo en dame til sidst. Men kundeservice skal de måske læres op i ? . Her kommer vi desværre ikke igen.

Tak, MrsPaulsen87

Rejsende, der kiggede på Nordbornholms Rogeri, kiggede også på

Har du været i Nordbornholms Rogeri? Fortæl om dine oplevelser!