“Ok men heller ikke bedre”
Anmeldelse af Nordbornholms Rogeri

Nordbornholms Rogeri
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Vi kom forbi en lørdag til frokost og vi havde reserveret bord i forvejen. Vi valgte alle buffeten. Jeg har fået buffet flere gange på forskellige røgerier rundt omkring i Danmark. Denne var dog blandt de mere kedelige, men det der var smagte fint. Vi forlod stedet mætte men lidt skuffede.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, LarsB751

Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Røgeriet er et cafeteria med buffet. Det er på ingen måde særligt. Det særlige er beliggenheden, som kun kommer til sin ret, hvis man kan sidde ude. Buffeten indeholder alskens fisk, men du bliver ikke væltet ned af stolen. Enkle og helt almindelige anretninger. Desuden er der selvbetjening både bestilling og oprydning. Altså helt traditionel cafeteria.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 654anetteb
Anmeldt 30. juni 2016

"NORDBORNHOLMS RØGERI RESTAURANT" her får man virkelig en rigtig god Fiskebuffet som sige SPAR - TO, her er virkeligt noget for ganen kan man lide fisk så skal man prøve Dette fiske paradis
Spis så meget du kan ++++ Ta Selv is- Bar.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, MogensN73
Anmeldt 29. juni 2016 fra mobile enheder

Altid en velfyldt og overdådig buffet for os der elsker fisk, og som samtidig er børnevenlig, som altid en fornøjelse at spise her

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 822jesperp
Anmeldt 27. juni 2016

Når du er på Bornholm, er det næsten et must at få frisk fisk. På Nordbornholms røgeri får du en vel assorteret fiskebuffet til rimelige penge. Det er alle de traditionelle retter, som røget sild, makrel, karrysild, men også fiskefrikadeller og fiskefilet til de mindste. Når maven er proppet med alt godt fra havet kan du nyde en simpel tag selv is buffet. Og slentre en tur ned langs de smukke klipper på nordbornholm.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, BrainN75

Rejsende, der kiggede på Nordbornholms Rogeri, kiggede også på

Har du været i Nordbornholms Rogeri? Fortæl om dine oplevelser!