“Frygtelig dyrt smørrebrød”
Anmeldelse af Høiers Iscafe - LUKKET

Høiers Iscafe

De kalder det smørrebrød. 41,50 men man får kun håndmadder, det er meget frækt må man sige, fremover skal man vidst til at kigge i æsken inden man betaler

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, 711jenspeterl

Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik et rart og positivt indtryk fra starten men desværre var betjening og mad slet ikke på niveau.
3 kunder var i løbet af de timer vi var der , heller ikke tilfredse. Ventetiden mellem retterne var meget lang og især var hovedrettens oksekød ikke mør.
Men værst var det at opleve en tjener der talte grimt om de, netop skuffede kunder, til de andre kunder !!
Hun sætter sig på en taburet i øjenhøjde og indgyder en adfærd, der måske for nogle kan virke engageret men slet ikke fungerede, da hendes fornemmeste opgave var at sikre sig kunderne købte den rette vin.
Det blev en rigtig skidt oplevelse og håber de må lære lidt af det, da krikken har været beskrevet mange gange tidligere.

4  Tak, 883lisbethm
Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Vi kom til at sidde ved et bord hvor der bragende høj musik ud gennem døren. Vi flyttede bord og derefter blev vi overset i ca 20 min. Der kom nye gæster som fik et menukort med det samme, men vi sad bare og ventede. Så vi kan ikke skrive om maden men betjening var en stor mangel vare. Deres overblik er manglende.
Vi gik på det gamle posthus , og der var betjeningen i top.

4  Tak, Dorthe N
Anmeldt 7. august 2020

Udsigten er største kvalitet ved stedet. Der er et flot kig over havnen og havet, hvis man sidder udenfor. Betjeningen er venlig, men maden er for dyr i forhold til kvalitet og størrelse. Betalte fx 195 kr for en meget lille og tør rødspætte. Stedet egner sig nok bedst til blot at nyde udsigten med et glas vin.

Tak, joppx3
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Ikke den bedste oplevelse.
Kød var ikke mørt og jeg savnede tilbehør til maden. Menukort for aften ikke det store udvalg.
Fin udsigt

1  Tak, tinastaer