“Fin udsigt - plads til forbedring”
Anmeldelse af Høiers Iscafe - LUKKET

Høiers Iscafe
Anmeldt 7. august 2020

Udsigten er største kvalitet ved stedet. Der er et flot kig over havnen og havet, hvis man sidder udenfor. Betjeningen er venlig, men maden er for dyr i forhold til kvalitet og størrelse. Betalte fx 195 kr for en meget lille og tør rødspætte. Stedet egner sig nok bedst til blot at nyde udsigten med et glas vin.

Tak, joppx3

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Ikke den bedste oplevelse.
Kød var ikke mørt og jeg savnede tilbehør til maden. Menukort for aften ikke det store udvalg.
Fin udsigt

1  Tak, tinastaer
Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Vi var 8 voksne og en på 2 år. Vi fik 5 retters menuen og bare ekstra brød til for der var ingen børnemenu.
Vi havde bestilt på forhånd til halv 6, men køkkenet åbnede først kl 6. Så vi startede med en drink.
Vi blev ikke præsenteret for retterne og tjeneren virkede ret ligeglad. Menuen var ny og det lod ikke til at de var helt inde i det nye koncept af restauranten. Kokken kom til hjælp og han var helt fantastisk. Han vidste da hvad hanhavde lavet af mad.
Serveringen kunne trænge til en opgradering og mere engagement.

1  Tak, chalotte k
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Fornærmende ringe smørrebrød, som vi burde have sendt tilbage til køkkenet. Tørt brød, trist skinkesalat uden smag og ikke mindst kartoffelsalat på rugbrød tillader de sig at kalde en kartoffelmad! Og Igen helt uden smag!! Det hele virker færdigkøbt.

4  Tak, larsgadevang
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Jeg inviterede min mor ud at spise og valget faldt på Høiers, der for nylig er omdannet fra isbar til vinbar og restaurant. Vi var ikke super sultne, så selvom en 5 retters servering lød godt, nøjedes vi med at bestille 2 x rødspætte. Betjeningen var høflig og imødekommende. Rødspætterne blev serveret på en bund af grov kartoffelmos med ærter og spidskål og smagte aldeles lækkert. Vi bestilte 2 glas hvidvin, men til 85 kr. stykket var mængden til den nærige side. Næste gang skal deres tapas menu afprøves.

1  Tak, KatjaKl

Rejsende, der kiggede på Høiers Iscafe, kiggede også på