“Fornærmende ringe smørrebrød,”
Anmeldelse af Høiers Iscafe - LUKKET

Høiers Iscafe
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Fornærmende ringe smørrebrød, som vi burde have sendt tilbage til køkkenet. Tørt brød, trist skinkesalat uden smag og ikke mindst kartoffelsalat på rugbrød tillader de sig at kalde en kartoffelmad! Og Igen helt uden smag!! Det hele virker færdigkøbt.

4  Tak, larsgadevang

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Jeg inviterede min mor ud at spise og valget faldt på Høiers, der for nylig er omdannet fra isbar til vinbar og restaurant. Vi var ikke super sultne, så selvom en 5 retters servering lød godt, nøjedes vi med at bestille 2 x rødspætte. Betjeningen var høflig og imødekommende. Rødspætterne blev serveret på en bund af grov kartoffelmos med ærter og spidskål og smagte aldeles lækkert. Vi bestilte 2 glas hvidvin, men til 85 kr. stykket var mængden til den nærige side. Næste gang skal deres tapas menu afprøves.

1  Tak, KatjaKl
Anmeldt 29. juli 2020 fra mobile enheder

Vi skulle spise fem voksne og to børn. Vi havde to hovedretter at vælge mellem til 195 kr stykket. Da retterne endelig kom til bordet, var nogle af dem desværre allerede blevet lunkne. Dertil kom at størrelsen på retterne mest af alt mindede om størrelsen på en forret og langt fra mættede på nogen måde. Min kone havde bestilt rødspætten, men opdagede hurtigt en stor grøn (levende) larve på sin tallerken. Hun gjorde personalet opmærksom på larven og fik også en ny portion, men der lød intet “det beklager vi meget” og der var ingen form for kompensation. Til gengæld skulle hun vente et godt stykke tid... og da den endelig kom var alle ved bordet for længst færdig med at spise deres sparsomme portioner og hun måtte derfor spise alene. Skuffende oplevelse!

2  Tak, 111kristian
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Stedet ligger fantastisk og med udsigt over havnen. Det er bare ærgerligt at personalet ikke er fantastisk.
Vi og andre gæster når ikke at sætte sig før der afkræves er bestilling. Vi bestilte to glas rosevin. Da tjeneren kommer hælder hun to meget små glas vin op. Jeg spørger hvad det koster .. 75 kr. pr glas.. en flaske kostede 350, så vi købte den og tog resten med os, det var trods alt en væsentlig billigere literpris end deres “bundskrabere”. Betaling, ja der måtte vi selv gå ind og finde personalet for at afregne.

1  Tak, Mortensen7
Anmeldt 17. juli 2020

Helt igennnem dårlig oplevelse. Bestilte 5 retters menu, men gik efter 2 retter. Efter 1 time og et kvarter havde vi kun fået de første 2 retter, og da maden endelig kom, var den kold.
Vi sad udendørs, og hver gang vi manglede noget, måtte vi selv rejse os og gå ind i baren. De kalder sig en vinbar, men tjeneren anede intet om deres vine.
De havde helt tydeligt lige skiftet ejere, men det virker meget amatøragtigt det hele. Stor skuffelse!!!!

1  Tak, 166teab

Rejsende, der kiggede på Høiers Iscafe, kiggede også på