“Denne gang blev vi fælt skuffet”
Anmeldelse af Allinge Røgeri

Allinge Røgeri
nr. 14 af 40 Restauranter i Allinge
Anmeldt 30. juni 2020

Vi bestilte to gange calamares med pf. Fik omgående svaret, at AR var udgået for calamares. Det kan jo ske, og vi stak næsen igen i menukortet, hvorefter der blev sagt til os "Jo, vi har calameres". I baren stod der en ekspedient, der sagde det modsatte, hvorefter man blev enige om, at der VAR calamares. Frem og tilbage, men vi var da glad for at AR omsider tog imod vores bestilling. Da maden kom, forstod vi godt personalets uenighed om de forbandede calamares - vi fik hele SYV stykker calamares. Det er ikke OK, og hvorfor serverer man halve portioner til fuld pris?

Tak, Ronald B

Anmeldt 24. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde sat næsen op efter røget sild. Enkeltvis dyrt, så vi valgte buffeten. Her kunne man i teorien få ad libitum af sild. Fine retter hvor fiskefrikadellerne var vores favorit. Der var god hygiejne og der blev taget forbehold for covid-19. Er god oplevelse.

Tak, KIMHOLM
Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Vi tog buffetén i juni måned. Den var kedelig og ikke med mange muligheder. Ikke 130 kr værd! Rigtig ærgerligt. Til gengæld var udsigten dejlig, så i stedet ville jeg nyde et glas vin der hvis jeg skulle besøge det en anden gang.

Tak, linec549
Anmeldt 30. maj 2020

Super fin beliggenhed, men har sjældent fået mad af så dårlig kvalitet. Jeg kan virkelig ikke anbefale at spise der. Tag en øl!

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 136mariee
Anmeldt 25. september 2019 fra mobile enheder

Havde virkelig set frem til en dejlig frokost med stor fiske buffet. Havde faktisk fået anbefalet dette sted som prima frokost besøg.

Stedets omgivelser bar præg af kantine. Ikke særlig hyggelig

Selve maden var meget flot anrettet i buffeten. Den røgede ål var det bedste jeg smagte.

Men da jo er et røgeri havde jeg virkelig set frem til de røgede sild. Lad mig sige det pænt...... de røgede sild man kan købe i et supermarked er faktisk friskere end dem der blev serveret i buffeten. Meget skuffende når man tænker på hvor i Danmark vi befandt os.

Dato for besøg: september 2019
Tak, hislis

Rejsende, der kiggede på Allinge Røgeri, kiggede også på

Har du været i Allinge Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!