“Kedelig buffet, men hyggeligt hus”
Anmeldelse af Allinge Røgeri

Allinge Røgeri
Anmeldt 4. juli 2016

Stedet er hyggeligt og fint med de mange kridtskriblerier i loftet på restauranten - men de kunne måske lige have tørret lidt af i vinduerne, hvor en del insekter havde lidt deres endeligt.
Buffeten var ok, hvis man er glad for sild. Det er jeg så ikke - jeg tog kun med, fordi der stod på hjemmesiden, at der var grillbuffet. Men det var der så ikke. Så min aftensmad bestod af pillerejer, fiskefrikadeller og fiskefileter. Alle tre i fin kvalitet, men kunne man ikke lige have gjort sig lidt umage med tilbehøret? Det kedeligste formbrød i verden - endda skåret i halve, så man ikke engang kunne bygge sig en god, stor rejemad - og tørt rugbrød. Og værst af alt: En tarvelig købe-kartoffelsalat. Og kedelig remoulade. Hvorfor laver man den ikke selv?

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Filotte

Anmeldt 27. september 2015

Fik røgede sild med tilbehør som smagte rigtig godt. Der var buffet som man kunne vælge, og restauranten var rigtig hyggelig.

Tak, leisKlarup
Anmeldt 21. september 2015

Vi var 3 personerhvor 2 fik buffeten og en 2 stk smørebrød. Et med røget ål og et med rejer.
Smørbrødet var virkeligt gode og specielt den røgede ål var fantastisk lækker.
Buffeten synes vi var en smule skuffende, men det kan godt være at de altid er lidt skuffende.
vi fik 2 store øl og en enkelt vand der til. Øllene var dejlige og passede lige til vejre.
Der var fins temning og en ritig rar udsigt over østersøen, men også ned lang kusten mod Gudhjem.

Tak, Jesper Kjaer P
Anmeldt 17. september 2015

Et rigtigt sjovt og hyggeligt sted, fyldt med gammelt fiskegrej. Hele loftet og bjælker er fyldt med hilsner fra folk der har været der og skrevet deres navne. God mad og god betjening. Masser af udendørs siddepladser med udsigt over Østersøen. Så hyggeligt

Dato for besøg: juli 2015
Tak, bebj59
Anmeldt 28. august 2015

Samme koncept som i Gudhjem. Mulighed for at smage forskellig former for sild, røget,saltet,stegt.. Sjov og god atmosfære.

Tak, Margit450

Rejsende, der kiggede på Allinge Røgeri, kiggede også på

Har du været i Allinge Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!