“Dejlig aftensmad til rimelige penge”

Hotel Friheden Restaurant
Anmeldt 3. august 2020

Rigtig god mad til rimelige priser ... og fuldt på højde eller bedre end de øvrige restauranter på Bornholm .
Boede på Hotellet og valgte at spise på resturanten 2 aftener.
Pæne store portioner og vi blev dejligt mætte af forret og hovedret - der var desværre ikke også plads til dessert..
Venligt personale.

Tak, 817jesperb

Anmeldt 13. juni 2020 fra mobile enheder

Rigtig fin og overraskende god mad og meget smilende og venlig betjening. Gin Tonic før middagen var en god og ny oplevelse - velmixet af en venlig tjener, der fik lov til at gå nye veje. GT med syltede rabarber og lime - frisk og lækker.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 352lisbethh
Anmeldt 15. oktober 2019 fra mobile enheder

God mad.
Velsmagende 2 retters menu. Maden blev serveret forbavsende hurtigt efter bestilling hvilket aldrig er et helt godt tegn.
Betjeningen var noget langsom mellem de to retter da man vist nok havde glemt os.
Atmosfæren er fantastisk og vel nok det nærmeste vi kommer på sydlandsk stemning ala Costa del sol

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, MartinB645
Anmeldt 28. august 2019

Restauranten har tilknytning til feriecentret. Der var mange gæster og kun 2 til servering, det var for lidt. Bestilling og servering gik langsomt. Betjeningen kæmpede en brav kamp med at holde trit hvilket var umuligt. Da maden kom var den i orden meget velsmagende og veltillavet.

Dato for besøg: august 2019
Tak, GAage
Anmeldt 24. august 2019 fra mobile enheder

Vi valgte denne restaurant sidste aften på Bornholm, restauranten har en flot udsig ud over vandet. Vi bestilte en 2-retters menu. Maden smagte dejligt og flotte størrelser til en fornuftig pris.

Dato for besøg: august 2019
Tak, peterl_ss_en

Rejsende, der kiggede på Hotel Friheden Restaurant, kiggede også på

Har du været i Hotel Friheden Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!