“Skuffende”

tir. 21/9
20:00
nr. 22 af 31 Restauranter i Allinge
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Fik ikke bord med udsigt, trods reservering af bord 2 måneder i forvejen, da et stort hold med pensionister på bustur, desværre var blevet sat ved alle vinduespladserne i lokalet mod havet. Hvis man er lidt oppe på beatet, så havde man ringet mig op, så jeg havde haft mulighed for at finde et andet sted.
Maden er meget dyr i forhold til portionernes størrelse, har prøvet mange gourmet restauranter, men her blev vi ikke mætte, trods vi fik 3-4 retter hver. Tjeneren som var engelsktalende , kunne ikke oversætte eller svare på spørgsmål vi havde til menukortet. Vi kan ikke anbefale dette sted, som i øvrig også trængte til en renovering af lokaliteter som lignede noget fra 70’erne !!

Tak, MLR138
Casper I, Ejer hos Hotel Pepita Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2021

Kære Marianne,

Som også skrevet på mail. Tak for din kritik.

Den er taget til efterretning.

Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel med masser af atmosfære. God service af venligt personale og søde værter, pæne rene værelser af lidt ældre dato. Skøn gårdhave.
Fantastisk mad i restauranten til aftensmad. Virkelig lækkert! Morgenmaden var lidt simpel, og det eneste der med fordel kunne peppes lidt op.
Kan varmt anbefales!

Tak, CharlotteHalling
Anmeldt 19. juni 2021 fra mobile enheder

Vejret var fantastisk. Vi blev mødt på vejen af værtens 5-årige søn, der viste os indenfor, eller rettere, til den dejlige gårdhave.
Vi startede middagen med rosa champagne af god kvalitet. Forretten, en lækker ret af rejer og hvide asparges, blev ledsaget af en sublim tysk riesling.
Til hovedretten, Ongles (slagterens stykke) med en fyldig sauce og frisk grønkål, tog vi en tysk Spätburgunder. Igen, en super vin.
Et dejligt sted, med god betjening, super mad og vin.
Kan anbefales.

Tak, ThomasErik
Anmeldt 14. juni 2021

Opholdet var en god oplevelse.
Morgenmaden var gennemsnitlig, mens aftenmenuen nærmede sig gourmet standard.
Serviceniveauet var højt og kontakten med hotellets nye ledelse og personale var god.
Værelset var af ældre dato men OK.
Hotellet har en stor have med havemøbler.
Vi kan varmt anbefale et ophold på hotel Pepita.

Tak, 67bentn
Anmeldt 17. maj 2021

Jeg har tidliger besøgt Hotel Pepita, både som gæst på et værelse og som gæst i deres restaurant. Det er helt fantastisk en forvandling det nye forpagterpar har gjort. Især restauranten er i den grad blevet opgraderet til den største madoplevelse.
Lækre råvarer, tilberedning og smagsoplevelse. MUMS, det kan du/I godt glæde jer til. Menukortet er opgraderet til få men lækre retter og det dækker alligevel noget for enhver smag.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, PiaBernth

Rejsende, der kiggede på Hotel Pepita Restaurant, kiggede også på

Har du været i Hotel Pepita Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!