“Julefrokost”
Anmeldelse af Det Gamle Posthus

Det Gamle Posthus
Prisklasse: 13 US$ - 41 US$
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Vi laver mad fra bunden af friske råvarer-ganske enkelt
Anmeldt 25. december 2022

Tusind tak for en dejlig julefrokost.
Alt var velsmagende og flot anrettet.
Man var ikke i tvivl om at alt var hjemmelavet.
Glædelig jul

Dato for besøg: december 2022
1  Tak, deliah657

Anmeldt 30. oktober 2022 fra mobile enheder

Fik en hvidløgsbøf til 320 kr. størrelsen på bøffen var okay, men der blev ikke spurgt til, hvordan bøffen skulle tilberedes, og efter min smag var den for stegt. Da jeg spurgte til, hvordan den var stegt, fik jeg at vide medium, men den var mere stegt end det. Jeg bemærkede det, men der blev bare trukket på skulderen. Efter min mening bør man tilbeden pris kunne få sin bøf tilberedt som man ønsker det. Jeg havde foretrukket medium rare.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, vibekesy
Anmeldt 13. august 2022 fra mobile enheder

Dejlig mad og megasødt personale. Hyggelig gårdhave. Store portioner. Vi kunne ikke spise op. Husk at bestille bord i forvejen.

Tak, Bodilgron
Anmeldt 5. august 2022 fra mobile enheder

Frokost I Allinge, lækre stjerneskud som smagte af fisk og friske råvarer. Deres burger var også rigtig god. Hyggelig udeområde med let trafik.

1  Tak, Carsten T
Anmeldt 4. august 2022 fra mobile enheder

En yderst veltilberedt æggekage med sprød bacon, hjemme syltede rødbeder, godt rugbrød og en lokal sennep hertil. En lille sidegevinst var en god sprød salat med tomater. Tillige venlig og smilende betjening

Tak, peterchristianjensen

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Posthus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Posthus? Fortæl om dine oplevelser!