“Altid top kvalitet på det gamle posthus i allinge”
Anmeldelse af Det Gamle Posthus

Det Gamle Posthus
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Vi laver mad fra bunden af friske råvarer-ganske enkelt
Anmeldt 11. august 2021

Vi var en familie nede og spise på det gamle posthus i søndags.
Vi fik forskellige retter og samtlige retter yderst delikate og meget smagfuldt og personalet meget serviceminded

Tak, briannF6577CF

Anmeldt 6. august 2021

Vi var 6 mennesker inde og spise, en skulle have en burger som skulle laves med kun noget af fyldet, her blev der spurgt fra tjenerens side om ikke det var nemmere hun fik den som den var og så kunne hun selv pille alt det ud hun ikke kunne lide. Der blev ikke informeret om at æggekagerne skulle deles ved bordet når 2 bestilte det samme, en anden fik chips med noget mystisk grønt på, da vi gjorde opmærksom på det, kom (muligvis ejeren) ud og skældte os ud for at mistænke dem for at servere mugne chips. Herefter blev vi kigget på af samtlige køkkenpersonaler fra vinduet ovenover hvor vi sad, og man kunne hører tydelig latterliggørelse af os ved bordet over at være sippede. Ok mad men en latterlig dårlig opførsel af personalet.

Tak, 503rasmusb
Anmeldt 1. august 2021

Dårlig service, god mad

Da jeg bestilte spurgte jeg ind til, om dagens menu var med rødt kød, da jeg som gravid ikke kan spise det (i følge Sundhedsstyrelsens anbefalinger til gravide) og ellers ville tage en ret, hvor der ikke var risiko for rødt kød. Tjeneren svarede, at kødet ikke var rødt. Da maden kom ind, så jeg at stegen desværre var rød. Jeg oplyste dette til en ung kvindelig tjener (og oplyste, at jeg ellers netop havde forhørt mig om dette inden hos hendes kollega, da jeg er gravid og ikke må spise rødt kød). Hun virkede meget usikker på, hvad hun skulle gøre, men hentede en ældre kvindelig (uhøflig) tjener. Hun tilbød at de kunne stege stykket fra stegen på en pande, hvilket jeg sagde ja tak til, da hun allerede her oplyste mig, at det var den eneste mulighed jeg havde. Kort efter kom stykket med steg tilbage - lidt stegt udenpå, men stadig lige så rødt gennem hele stykket. Vi oplyste det igen til den ældre kvindelige tjener - der lod os vide, at de så ikke kunne gøre noget for os. Jeg måtte herefter for egen regning bestille en ny ret. Havde jeg ikke siddet sammen med andre, der havde fået deres hovedret, var jeg straks gået.
Herudover fik den unge kvindelige (ellers venlige og høflige tjener) i en anden forbindelse højlydt skældud af den ældre kvindelige tjener (over en situation med et andet bord end vores).
Maden var virkelig dejlig (den jeg endte med at spise altså), men tror faktisk aldrig, jeg har prøvet så dårlig service og dårlig stemning som på Det Gamle Posthus i Allinge.

Mvh. Johanne (der var der med sin mor og søster den 31/7-21).

Tak, johannek928
Anmeldt 17. juli 2021

Vi var heldige at få bord omend i baggården, der ikke var helt så charmerende. Maden var god og rigelig og betjeningen rigtig fin.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 438stinel
Anmeldt 13. juli 2021

Til forret fik jeg en god, men anderledes form for konfitteret and med syltede blommer og en lækker crumble.
Til hovedret fik jeg en lækker mør oksefilet med gulerodspuré og forskellige rodfrugter. Det var noget af en smagsoplevelse.
Dagens hyldeblomst lemonade var også virkelig god.
Alt i alt en god oplevelse angående mad og service. Dog hænger indretning ikke sammen med den høje kvalitet af maden.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 24Sander

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Posthus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Posthus? Fortæl om dine oplevelser!