“En rigtig god oplevele”
Anmeldelse af Det Gamle Posthus

Det Gamle Posthus
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Vi laver mad fra bunden af friske råvarer-ganske enkelt
Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

En rigtig god oplevelse. Vi kom ind fra gaden uden reservation, og de fandt et bord til os.
Utrolig sød betjening, og fantastisk mad.
Vi fik en to-retters menu, som bestod af røget laks og derefter kalvekød med tilbehør. Det smagte virkelig godt.
Jeg kan kun varmt anbefale restauranten.

1  Tak, Majlundjensen

Anmeldt 5. august 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt og helt fantastisk service af Kristina. Lækker mad og absolut ingenting at klage over. Vi kommer gerne igen

1  Tak, KatarinaP780
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet i går kan virkelig anbefaledes . Deres hvidløgsbøf og tilhørende sovs og grønt mums !! Meget smagfuld .

2  Tak, karinan930
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Mad i særklasse, hyggeligt atmosfære og hurtig og venlig betjening. I den grad et besøg værd. Hovedretten var især noget af det lækreste jeg har smagt

Tak, tineo295
Anmeldt 25. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var heldige at få et bord til aftensmaden midt i sommerferien.
Absolut delikat og smagfuldt. Flot anrettet og super service.
De varmeste anbefalinger.

Tak, 742janeto

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Posthus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Posthus? Fortæl om dine oplevelser!