“Super tilbud på tapas. ”
Anmeldelse af Det Gamle Posthus

Det Gamle Posthus
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Vi laver mad fra bunden af friske råvarer-ganske enkelt
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Så gik turen til Allinge med Rotary vennerne. Vi fik en lækker tapas anretning med ni forskellige slags pålæg, som alle smagte fortrinligt. To slags fisk, bornholmerlam, bornholmergris, tre slags spegepølse fra Hallegård, kyllingebryst (var det måske bornholmerhane?), højreb og ost. Dertil flute og fuldkornsrugbrød samt oliventapenade og hummus. På tallerkenen var tillige fx havtornepuré og andre lækre smagsgivere. Til 149,- var det absolut pengene værd.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Mikael S

Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Helt fantastisk mad - vi tog dagens menu . Meget venligt personale med god og hurtig betjening! En pæn og hyggelig restaurant . Kan klart anbefales!!!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Anne-Dorthe C
Anmeldt 22. juni 2016

God og veltilberedt mad. Betjening lidt langsom (måske de ikke var nok).
Alt i alt et ok sted med fair pris.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, winestra
Anmeldt 16. juni 2016

Vi fik en dejlig tallerken med fisk, pølser fra Hallegård og tilbehør. Alt var super frisk og hjemmelavet med kærlighed.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Lone B
Anmeldt 11. maj 2016 fra mobile enheder

Altid god mad og god stemning dejligt med et sted hvor man ved tingene er i orden. Gode tilbud på lækre sandwich.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Christian3700

Rejsende, der kiggede på Det Gamle Posthus, kiggede også på

Har du været i Det Gamle Posthus? Fortæl om dine oplevelser!