“Nostalgi”
Anmeldelse af Gæstgiveren

Gæstgiveren
Anmeldt 6. august 2020

Jeg er jo nok ikke den rette til at skrive en anmeldelse af Gæstgiveren.
Som barn har jeg løbet og leget i gården, fordi min mor arbejdede da det der hed Gæstgivergården.

Nu var jeg tilbage i samme gård til koncert med en af de sangerinder, som har været en del af mit soundtrack siden jeg var ret ung, Alberte Winding.
Solen skinnede og det var bare en perfekt aften.

Jeg er helt sikker bias her. Men hvor var det dejligt at være tilbage.

Tak, Jesper K

Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var så heldige at få billetter til Lucas Graham, hvilket var en helt unik oplevelse.
Selve oplevelsen på Gæstgiveren er helt i top. Maden var super og der var plads til alle.

1  Tak, Janegiessing
Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig atmosfære med søde mennesker.

Maden udemærket. Hyggelig bar.
Godt show med Mick og Rune.
Kommer gerne igen.

Tak, 631ugod
Anmeldt 13. august 2019

At høre musik på dette sted er intimt og hyggeligt. Man kan købe mad inden koncerten, hvilket helt sikkert er værd at gøre, dog er priserne på drikkevarerne ualmindelig høje. Er sikker på flere ville dukke op hvis man ikke ender med at bruge færre penge på drikkevarer end på selve koncertbilletten.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Dorthe7
Anmeldt 21. juli 2019

Man skal lede længe efter et mere afslappet musiksted og et mere nede på jorden værtspar. Jeg har været til mange koncerter rundt om i landet, men at opleve musikerne på dette sted er unikt. Koncertgængerne er afslappede og kunsterne er aflappede - alle parader er nede og aftenen nydes bigtime. Buffeten er i øvrigt også fortræffelig. Vi ses til næste år :-)

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Ptebina

Rejsende, der kiggede på Gæstgiveren, kiggede også på

Har du været i Gæstgiveren? Fortæl om dine oplevelser!