“Maden får 1 stjerne”
Anmeldelse af Restaurant Margeritten

Restaurant Margeritten
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Restaurant Margeritten er et dejligt spisested i rare og hyggelige omgivelser, hvor både lokale og turister er flittige gæster.Efter en god og fornøjelig dag på Bornholm, er det herligste at kunne nyde veltilberedt mad af friske råvarer, i en afslappet og hyggelig atmosfære, værdier der danner grundlaget for Margeritten.På vores menukort er der noget for enhver smag, både til voksne og børn og til priser alle kan forstå, med en høflig og kompetent betjening. Margeritten er kendt for sin familievenlige atmosfære, hvor børn er meget velkomne.Vi har en dejlig varieret salatbar som hele tiden bliver fyldt op med spændende og torvefriske salater. Hvor det er muligt anvender vi Bornholmske produkter i vort køkken.Restaurant Margeritten er beliggende i Allinge by på det nordlige Bornholm, midt på Kirkepladsen, med udsigt til det flotte nyrenoverede torv og kirke.Når vejret er godt, kan frokosten nydes i vores dejlige gårdhave.Vi er parate og glæder os til at tage imod Jer eller Jeres selskab.
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Rigtig sød og venlig tjener, men hendes service gjorde desværre ikke maden bedre end den var. Vi fik en burger, hvori bøffen smagte som bøf fra frost, ikke særlig meget smag. Pommes frites havde fået for meget. Mad til en stjerne, kun tjeneren som trækker den op på 3.

Tak, maloualtintas

Anmeldt 8. august 2021

Min veninde og jeg skulle ud og spise i Allinge og får googlet os frem til Margeritten, som umiddelbart har fået fine anmeldelser.

Vi starter med at bestille 2Xhvidløgsbrød hvilket var lækkert.
Derefter bestiller vi 2XBøfbearnaise som er starten på en forfærdelig oplevelse.

Vi skal selv bringe på banen hvordan vi ønsker at bøffen skal steges. Vi bestiller begge to en medium hvorefter at vi sidder og venter på maden i noget der ligner 40 minutter. Da bøfferne kommer er de fuldstændig gennemstegte og gråing på at få en medium bøf om ca. 7 minutter. I anden omgang får vi serveret en bøf som nu er fuldstændig rå. De bøffer sender vi igen ud og får tredje gang en bøf som kan spises. På det tidspunkt har vi ventet på at få et ordentligt måltid mad i ca. 2 timer.

Da vi skal betale forlanger jeg en rabat grundet den dårlige service, hvilket vi åbenbart ikke kan få.
Vil ikke anbefale stedet. Tjek havnen ud i stedet.

1  Tak, annekatrinet2021
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Super lækker mad til en god pris. Jeg fik en meget lækker plankelaks. Dertil var der salatbar, som ikke var noget særligt, men ift. prisen og menuen var den god :)
Derudover var betjeningen tip top :)

Dato for besøg: juli 2021
Tak, leaklausen
Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Der var meget travlt , og en meget sød tjener tog i mod os.
Vi bestilte vores mad, og det tog lige en smule tid før det kom...
Desværre så var maden simpelt SÅ kedelig, at jeg ikke gad og spise det...og jeg er ellers ikke kræsen. Fik en pastaret med kylling. Pastaen skulle være med pesto, men smagte af kogt pasta uden salt og bestemt ikke af pesto.
Kyllingen var smagsløs.

Tak, clj0812
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Sød og nærværende tjener. Lækker hvidløgsbøf, god bornholmsk øl, dejlig café latte. Kommer meget gerne igen

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 7135d

Rejsende, der kiggede på Restaurant Margeritten, kiggede også på

Har du været i Restaurant Margeritten? Fortæl om dine oplevelser!