“God til prisen”
Anmeldelse af Restaurant Margeritten

Restaurant Margeritten
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Restaurant Margeritten er et dejligt spisested i rare og hyggelige omgivelser, hvor både lokale og turister er flittige gæster.Efter en god og fornøjelig dag på Bornholm, er det herligste at kunne nyde veltilberedt mad af friske råvarer, i en afslappet og hyggelig atmosfære, værdier der danner grundlaget for Margeritten.På vores menukort er der noget for enhver smag, både til voksne og børn og til priser alle kan forstå, med en høflig og kompetent betjening. Margeritten er kendt for sin familievenlige atmosfære, hvor børn er meget velkomne.Vi har en dejlig varieret salatbar som hele tiden bliver fyldt op med spændende og torvefriske salater. Hvor det er muligt anvender vi Bornholmske produkter i vort køkken.Restaurant Margeritten er beliggende i Allinge by på det nordlige Bornholm, midt på Kirkepladsen, med udsigt til det flotte nyrenoverede torv og kirke.Når vejret er godt, kan frokosten nydes i vores dejlige gårdhave.Vi er parate og glæder os til at tage imod Jer eller Jeres selskab.
Anmeldt 7. august 2020

Meget fin familierestaurant.
Der er noget til en hver smag og maden kom hurtigt selvom vi af den gode tjener blev forberedt på ventetid. Tjeneren var engageret og venlig og alle gik mætte fra bordet. Ingen stor gourmetoplevelse, men det var heller ikke forventningen. Der var rent og pænt og gode forhold for social distancing

Tak, Louisepalasin

Anmeldt 7. august 2020

Pænt sted ,søde og flinke serveringspersonale , men maden er ikke i orden , man bestiller dansk bøf og så får man en burger bøf med bløde løg på ca 125 gr, og det er ikke varmt når man får det ,ikke ok.

Tak, egeskov2014
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Meget populær sted ! meget service minded personale . Fik hvidløgsbøffen med lækker bagekartoffel . Bøffen ikke noget specielt . Min mand fik laks han var lidt af samme holdning ok Til prisen .

1  Tak, karinan930
Anmeldt 26. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god hvidløgssteak kom uden bestilling af bord og fik plads alligevel... Rigtig god betjeningen... Kan varmt anbefales

Tak, 768gittea
Anmeldt 24. juli 2020

Bagkartoflen havde nok ligget i varmeskab hele dagen. Den var mørkebrun. Portionerne er altfor små. Salaten havde en grim bismag. Dette sted kan absolut ikke anbefales.

Tak, yvan62

Rejsende, der kiggede på Restaurant Margeritten, kiggede også på

Har du været i Restaurant Margeritten? Fortæl om dine oplevelser!