“Har været på Margeritten før.”
Anmeldelse af Restaurant Margeritten

Restaurant Margeritten
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Restaurant Margeritten er et dejligt spisested i rare og hyggelige omgivelser, hvor både lokale og turister er flittige gæster.Efter en god og fornøjelig dag på Bornholm, er det herligste at kunne nyde veltilberedt mad af friske råvarer, i en afslappet og hyggelig atmosfære, værdier der danner grundlaget for Margeritten.På vores menukort er der noget for enhver smag, både til voksne og børn og til priser alle kan forstå, med en høflig og kompetent betjening. Margeritten er kendt for sin familievenlige atmosfære, hvor børn er meget velkomne.Vi har en dejlig varieret salatbar som hele tiden bliver fyldt op med spændende og torvefriske salater. Hvor det er muligt anvender vi Bornholmske produkter i vort køkken.Restaurant Margeritten er beliggende i Allinge by på det nordlige Bornholm, midt på Kirkepladsen, med udsigt til det flotte nyrenoverede torv og kirke.Når vejret er godt, kan frokosten nydes i vores dejlige gårdhave.Vi er parate og glæder os til at tage imod Jer eller Jeres selskab.

Har været på Margeritten før. Det er ikke blevet bedre..

Maden er gennemsnitlig. Men absolut ikke dårlig. Bare ikke mere end so-so. Og kombineret med en ventetid på 45 minutter for 5 pizzaer, kan det max være 3 dotter.

Tak, LisaLykke

45 min ventetid på 3 pizzaer der klart er blandt de dårligste vi nogensinde har oplevet på en restaurant.
Smager mere af fryse pizza end pizzeria.
Søde tjenere der gør deres bedste

Tak, martinbT1656DP

Dårligt præfabrikeret mad. Pizzabundene er hevet ud af en pakke, tilsat fyld og så i ovnen. Bøf bearnaise var heller ikke prangende og Dansk Bøf var en præfabrikeret skosål, som nok normalt puttes i deres burger.
Personalet var søde nok og ikke en finger at sætte på dem, men de havde slet ikke overskud til smil.
Rigtig ærgerlig oplevelse og forstår ikke deres placering på Tripadvisor.
Kan IKKE anbefales.

Tak, madshjorth
Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

God pizza, venlig betjening og hyggelig, familiestemning. Heldigvis bestilte vi bord i forvejen, ellers kunne man ikke finde et bord på en torsdag aften.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, GregoryAlpha
Anmeldt 12. juni 2020

spiste aftensmad her, rigtig dejlig peberbøf god stærk og et lidt anderledes twist end man ellers oplever. God venlig betjening.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Mette W

Rejsende, der kiggede på Restaurant Margeritten, kiggede også på

Har du været i Restaurant Margeritten? Fortæl om dine oplevelser!