“Fantastisk oplevelse”
Anmeldelse af Restaurant Margeritten

Restaurant Margeritten
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Restaurant Margeritten er et dejligt spisested i rare og hyggelige omgivelser, hvor både lokale og turister er flittige gæster.Efter en god og fornøjelig dag på Bornholm, er det herligste at kunne nyde veltilberedt mad af friske råvarer, i en afslappet og hyggelig atmosfære, værdier der danner grundlaget for Margeritten.På vores menukort er der noget for enhver smag, både til voksne og børn og til priser alle kan forstå, med en høflig og kompetent betjening. Margeritten er kendt for sin familievenlige atmosfære, hvor børn er meget velkomne.Vi har en dejlig varieret salatbar som hele tiden bliver fyldt op med spændende og torvefriske salater. Hvor det er muligt anvender vi Bornholmske produkter i vort køkken.Restaurant Margeritten er beliggende i Allinge by på det nordlige Bornholm, midt på Kirkepladsen, med udsigt til det flotte nyrenoverede torv og kirke.Når vejret er godt, kan frokosten nydes i vores dejlige gårdhave.Vi er parate og glæder os til at tage imod Jer eller Jeres selskab.
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Fra vi kom til vi gik var servicen helt i top. Blev mødt af en smilende og imødekommende tjener, og den positive service fortsatte hele aftenen. Vi fik lækre hovedretter og desserter, og det smagte virkelig godt. Prisen for 6 personer med vin og sodavand var godt 1800 kr. Mætte og en dejlig oplevelse rigere sluttede vores ophold på Margeritten.

Tak, Finn L

Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Godt, hyggeligt sted med lækkert mad. Super god og overskudsagtig betjening. Rimelige priser. Stort udvalg. Kan klart anbefales.

1  Tak, HanneL256
Anmeldt 4. juli 2016

Vi spiste pizzaer, engelsk bøf og spareribs + salatbuffet ved siden af. Maden var ok, således forstået, at den smagte udemærket - men så heller ikke mere. Præfabrikerede pizzabunde og saucer trækker fx en del ned i min bog. I det mindste var betjeningen rigtig god. Søde, smilende unge mennesker, der havde styr på tingene.

1  Tak, Filotte
Anmeldt 2. juli 2016 fra mobile enheder

Os med to børnebørn. Fik "det bedste bord" - også anden gang vi kom! Glimrende menukort med godt udvalg til både børn og voksne, og sodavand i flere størrelser, hvilket var lige hvad børnene var glade for. Maden veltilberedt, blev serveret samtidig til os alle 4 trods at vi bestilte 4 forskellige retter. Servicen i top, prisniveauet ok, lidt i den dyre ende, men grundet den gode service og madens gode kvalitet får de alle mine 5 stjerner. Absolut værd at besøge, også næste gang vi kommer til Bornholm

Dato for besøg: juni 2016
Tak, HGH1
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Altid super dejlig mad har prøvet de fleste retter og kan varmt anbefale at prøve sig frem ☺ samt super betjening ☺ og der er smil på
Klart mit favorit spise sted ☺

Dato for besøg: juni 2016
Tak, inamarieb2019

Rejsende, der kiggede på Restaurant Margeritten, kiggede også på

Har du været i Restaurant Margeritten? Fortæl om dine oplevelser!