“Hverken særlig godt eller særlig skidt”
Anmeldelse af Restaurant Margeritten

Restaurant Margeritten
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Restaurant Margeritten er et dejligt spisested i rare og hyggelige omgivelser, hvor både lokale og turister er flittige gæster.Efter en god og fornøjelig dag på Bornholm, er det herligste at kunne nyde veltilberedt mad af friske råvarer, i en afslappet og hyggelig atmosfære, værdier der danner grundlaget for Margeritten.På vores menukort er der noget for enhver smag, både til voksne og børn og til priser alle kan forstå, med en høflig og kompetent betjening. Margeritten er kendt for sin familievenlige atmosfære, hvor børn er meget velkomne.Vi har en dejlig varieret salatbar som hele tiden bliver fyldt op med spændende og torvefriske salater. Hvor det er muligt anvender vi Bornholmske produkter i vort køkken.Restaurant Margeritten er beliggende i Allinge by på det nordlige Bornholm, midt på Kirkepladsen, med udsigt til det flotte nyrenoverede torv og kirke.Når vejret er godt, kan frokosten nydes i vores dejlige gårdhave.Vi er parate og glæder os til at tage imod Jer eller Jeres selskab.
Anmeldt 4. juli 2016

Vi spiste pizzaer, engelsk bøf og spareribs + salatbuffet ved siden af. Maden var ok, således forstået, at den smagte udemærket - men så heller ikke mere. Præfabrikerede pizzabunde og saucer trækker fx en del ned i min bog. I det mindste var betjeningen rigtig god. Søde, smilende unge mennesker, der havde styr på tingene.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Filotte

Anmeldt 2. juli 2016 fra mobile enheder

Os med to børnebørn. Fik "det bedste bord" - også anden gang vi kom! Glimrende menukort med godt udvalg til både børn og voksne, og sodavand i flere størrelser, hvilket var lige hvad børnene var glade for. Maden veltilberedt, blev serveret samtidig til os alle 4 trods at vi bestilte 4 forskellige retter. Servicen i top, prisniveauet ok, lidt i den dyre ende, men grundet den gode service og madens gode kvalitet får de alle mine 5 stjerner. Absolut værd at besøge, også næste gang vi kommer til Bornholm

Tak, HGH1
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Altid super dejlig mad har prøvet de fleste retter og kan varmt anbefale at prøve sig frem ☺ samt super betjening ☺ og der er smil på
Klart mit favorit spise sted ☺

Tak, inamarieb2019
Anmeldt 26. juni 2016

3 voksne og et barn til aftensmad. Lækker, velsmagende mad til fantastiske priser! Det var det bedste mad, vi fik på Bornholm. MUMS! Eneste grund til 4 stjerner i stedet for 5 er ventetiden. Maden var lang tid om at komme, og vi ventede også i lang tid for at få lov at betale.
Der er en hyggelig atmosfære og en dejlig gårdhave.

Tak, Familien3
Anmeldt 22. juni 2016

God mad serveret af kvik personale i den hyggelige gårdhave.

Et fint sted til en dejlig sommeraften.

Tak, winestra

Rejsende, der kiggede på Restaurant Margeritten, kiggede også på

Har du været i Restaurant Margeritten? Fortæl om dine oplevelser!