“Ikke noget særligt”
Anmeldelse af Det Griser

Det Griser
nr. 13 af 31 Restauranter i Allinge
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

På baggrund af stedets navn, forstærket af det store flæskestegssandwich skilt og anbefalingen fra den venlige unge mand, som betjente os var forventningerne forholdsvis høje til netop flæskestegssandwichen.
Forventninger som den desværre ikke kunne leve op til.
Ingrediensen som fyldte mest var finthakket sprød salat. Flæskestegen var (højest sandsynligt) tilbedt i sous vide. Den manglede i hvert fald både stegeskorpe og smag.
Alt i alt en kedelig flæskestegssandwich, som ikke gør nogen fortræd.

Tak, johncC8586AA

Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækker Pulledpork burger. Kæresten fik Flæskestegs sandwich, hvilken var den bedste han havde smagt.

Klart et besøg værd.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Helenel93
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig lækker og let flæskestegsburger.
Tror der var lidt hvidløg i deres salatmayonaise, hvilket ikke var så godt. Men jeg syntes den smagte godt.
Mine børn og min mand, syntes den var kedelig og med for lidt fyld i.
Jeg vil kalde det en kvinde flæskestegs burger

Dato for besøg: juni 2021
Tak, lonnyh85
Anmeldt 21. juli 2021

Har både prøvet 'Det Griser' i år og sidste år, og deres sandwich er virkelig lækre. Det kan man ikke ligge en finger imellem. Men de ansatte virker nærmest som om man er til besvær, når man besøger stedet. Der er ingen former for service, smil, eller behjælpelighed.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Emiliepiqen
DayTrip34496194605, Markedsføring hos Det Griser, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juli 2021

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for at du besøgte os igen og ligeledes at du nød maden. Vi er kede af at læse om din dårlige oplevelse af med servicen. Der er aldrig en god undskyldning for dårlig service - dog kan en forklaring gå på at vores personale er maksimalt pressede, da manglen på arbejdskraft på øen i øjeblikket er helt enorm og derfor knokler vores personale mere end ellers. Du er mere end velkommen til at kigge forbi en anden gang, til god mad og forhåbentlig meget bedre service ☺️ Ha' nu en god dag.

Anmeldt 21. juli 2021

Helt sikkert en god flæskestegs sandwich - sprøde sværd og mørt kød, men ikke noget du ikke kan få på andre fastfood steder. Reklamerer for hjemmerørt ramsløg dressing, denne kan ikke smages !
Et personale som tydeligvis er stressede- uvenlige og upersonlige.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Maibus

Mange tak for din anmeldelse. Vi gør en ekstra indsats ved at hjemmesylte vores tilbehør, rører mayoen op med håndplukkede ramsløg fra Døndalen på Bornholm og ligeledes sørge for at vores kød er ekstra mørt og lækkert - det var ærgerligt at det ikke smagte igennem. Vi er ekstra kede af at læse om din dårlige oplevelse af med servicen. Der er aldrig en god undskyldning for dårlig service - dog kan en forklaring gå på at vores personale er maksimalt pressede, da manglen på arbejdskraft på øen i øjeblikket er helt enorm og derfor knokler vores personale mere end ellers. Endnu engang tak for din feedback - den holder os på tæerne. Ha' nu en god dag ☺️

Rejsende, der kiggede på Det Griser, kiggede også på

Har du været i Det Griser? Fortæl om dine oplevelser!