“Lækker flæskestegssandwich og pulled pork burger”
Anmeldelse af Det Griser

Det Griser
nr. 14 af 39 Restauranter i Allinge
Anmeldt 1. august 2020

For enden af den hyggelige lystbådehavn i Allinge ligger “Det Griser”, der laver lækre flæskestegssndwiches og pulled pork burgers. Maden indtages udenfor på pallesofaer med tykke hynder med udsigt til havnen. Hvis der er mange kunder, kan man dog komme til at vente et godt stykke tid, men ventetiden belønnes med et velsmagende måltid.

Tak, evak277

Anmeldt 31. juli 2020

Er man til stegt gris, skal man prøve "Det griser". Bedre flæskestegssandwich fås vist ikke. Eneste kritikpunkt - jeg kunne simpelthen ikke spise mere end en...! (Men havde dog plads til en is-dessert)

Tak, Brch1448
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Super lækker junk food. Her får man virkeligt noget for pengene.
Gode råvarer og god smag. Kan stærkt anbefales.

Tak, JohansenDK
Anmeldt 17. juli 2020 fra mobile enheder

Ordinær flæskestegssandwich. Sprød svær, men der manglede generelt lidt smag. Den levede ikke helt op til prisen. Ventetiden på 30 min. trækker også lidt ned.

Tak, julie4681

Rejsende, der kiggede på Det Griser, kiggede også på

Har du været i Det Griser? Fortæl om dine oplevelser!