Smukt og sjovt, snyd ikke dig selv for dette

Det var en super oplevelse, og super søde og profesionele og meget tålmodig instruktører :D gode... læs mere

dennissP2303IT
Møn, Danmark
fra mobile enheder
Fedt sus - med kyndig vejledning

Fantastisk oplevelse. Laust er en super instruktør og formåede uden at presse at få vores datter på... læs mere

karopega

Anmeldt d. 8. august 2021 fra mobile enheder

Super cool oplevelse, vores guide Oliver var fantastisk, stille og rolig, og tog sig tid til og forklare, og hjælpe vi var 8 mennesker på vores tur, der var virkelig god stemning fra start til slut

Tak, tomnymandp
Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

God og tryg instruktion og en rigtig fed oplevelse for en 13 årig (der var flere voksne med, der fik flyttet grænser) følte os i trygge hænder, selvom det er noget af en udfordring. Og meget skønne omgivelser.

Tak, birkand2019
Anmeldt d. 7. august 2021

En sjov og spændende oplevelse for en på 10 år, der aldrig havde prøvet det før.
Gode instruktører, som med stor tålmodighed guidede hele vejen til toppen :)
Tak for en hyggelig dag.

Tak, 599piak
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Vi var 2, den ene skal prøve for anden gang fordi teenageren blev så vild med det og jeg er bare glad for at man rent faktisk for pengene tilbage, hvis man ikke vover at gå ud over kanten. ;)

Tak, 828julies
Anmeldt d. 4. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig god oplevelse. Selv vores datter på knap 8 var med på hendes niveau. Manden som havde klatret før blev også udfordret og havde trætte arme. Gode instruktører som mødte en på det niveau man nu var på.

Tak, camillasN9478SG