“Rigtig dejligt sted”
Anmeldelse af Olstauan

Olstauan
Beskrivelse: Ølstauan på Nordbornholm er stedet, hvor du kan nyde god øl uden at gå på værtshus og få et dejligt måltid mad uden at gå på restaurant. Vi er det eneste sted, hvor du samlet kan nyde ALLE de Bornholmske bryggeriers øl på fad: Penyllan Brewery, Small Batch Brewery og Svaneke Bryghus. I afslappet atmosfære serveres hjemmelavede anretninger både til frokost og aften. Beliggenheden midt på Allinge Havn skaber den helt rette stemning for at nyde kvalitetsøl og vin med udsigt ud over havet
Anmeldt 5. august 2020

Meget lækker mad og et meget sødt personale. Priserne er rimelige. Vi fik biksemad og en irish Coffee som smagte dejligt.

Tak, B3074AHemilieb

Anmeldt 29. juli 2020

Jeg var på ølstauan med min kæreste og bestilte en øl og en sodavand. Tjeneren kom med drikkevarerne med det samme og da der ikke var ret mange gæster hyggede han om os og kom uden opfordring med lidt chips i en skål også. Senere på ugen fik jeg "laks i sommerhumør", men en velafbalanceret hjemmelavet rygeostcreme og lækkert grønt tilbehør og hjemmebagt brød. Stor portion, meget rimelig pris og fantastisk venlig og opmærksom betjening.

Tak, Paradise555475
Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har flere gange været på dette sted, og har hvergang fået en god betjening. Tjeneren i baren hjælper med valg af øl, og givet gerne en smagsprøve inden man vælger sit øl.

Kan kun anbefales !

1  Tak, JohnniReg
Anmeldt 20. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med 14 forskellige slags lokale øl. Yderst venlige og serviceminded personale og ejere
Mulighed for at spise men bestil bord i god tid for at sikre dig plads

Tak, jeanettw2016
Anmeldt 19. juli 2020 fra mobile enheder

Besøgte Ølstauan her til aften, og jeg været der to gange tidligere. Det har været super godt hver gang. Der er et fint udvalg af gode øl, og menukortet er enkelt med få retter, noget for enhver smag. Ølstauan gør det ikke sværere, end det behøver at være. Maden er god og betjeningen er venlig, imødekommende og servicemindet. De har fat i noget ... Jeg kommer meget gerne igen.

Tak, julie4681

Rejsende, der kiggede på Olstauan, kiggede også på

Har du været i Olstauan? Fortæl om dine oplevelser!