Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Mega hyggeligt, også rar atmosfære”
Anmeldelse af Dideriks Veranda

Dideriks Veranda
Prisklasse: 85 kr. - 85 kr.
Beskrivelse: Dideriks Veranda er en café og butik, som har åbent det meste af året beliggende ved den idylliske Sandvig havn, med udsigt til Hammerknuden. Man kan sidde både inde og ude, samt nyde den vinunderlige udsigt. Vi servere hjemmelavet Sandwich, friskpresset juice, kage og varme og kolde drikke. I butikken sælger vi smukke, sjove kunsthåndværk og delikatesser fra Bornholm. Udenfor sæson afholdes arrangementer, koncerter, debatter, Halloween og meget andet. Har man et arrangement man gerne vil holde hos os, så er man mere end velkommen. Intet for stort og intet for småt.
Restaurantoplysninger
Anmeldt 10. september 2020

Bare tag derhen...slå jer ned, drik kaffe og nyd alle de pudsige effekter til salg og hygge. Godes andwich og så lækre opholdsrum

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, Bente W
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (51)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

18-22 af 51 anmeldelser

Anmeldt 13. juli 2020 fra mobile enheder

Vi købte gode sandwish to gange. Begge gange fik vi lov til at vente 40 min. Utroligt, at brød kan smøres og samles så langsomt. De smagte godt, men kom inden du bliver sulten, så passer tiden måske.

2  Tak, tinadervingo
494leneh, Ejer hos Dideriks Veranda, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juli 2020

Kære Tina.
Vi er ked af at I synes vi er for langsomme. Men som I måske har bemærket, er det højsæson, og der er rigtig mange turister på øen. Vi har terrassen, haven, pejsestuen og 4 øvrige lokaler, hvor folk kan sidde. 1 ordre på 3 sandwich tager normalt ca 7-8 min at lave med opvarmning, putte salat på, skære over Mm. Og så skal vi ud med dem til gæsterne ........ og sommetider finde gæster som har flyttet sig uden at fortælle at de er flyttet hen. Iøvrigt er der nogle som ikke kan lide f.eks dressing, tomat, mango mm, så er der glutenallergikere, veganere og vi kan blive ved. Når vi så har mellem 40 -50 sandwich hvor 5-10 af dem er special designede, så tager det tid. Og Iøvrigt vi vil gerne servere det, så det ser lækkert ud og de er lækre!
For at undgå at folk synes vi er for langsomme, selvom vi faktisk løber ret stærkt, har vi skrevet ved kassen, at der kan forekomme ventetid indenfor visse tidspunkter, og vi gør os også umage med at fortælle det, så vi undgår at få sure gæster og dårlige anmeldelser......men men!!!!
Med ønske om at I får en god sommer!
Bedste hilsner Lene

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 13. juli 2020

Lækre sandwich, men kom en time før du er sulten for personalet har bestemt ikke travlt. Det kræver meget tålmodighed hvis man vil vente i en time på sin mad.

Tak, Carla1238d

Kære Carla
Vi er ked af at du synes vi er for langsomme og vi ikke har travlt!!!. Men som du måske alligevel har bemærket, er det højsæson, og der er rigtig mange turister på øen. Vi har terrassen, haven, pejsestuen og 4 øvrige lokaler, hvor folk kan sidde. 1 ordre på 3 sandwich tager normalt ca 7-8 min at lave med opvarmning, putte salat på, skære over Mm. Og så skal vi ud med dem til gæsterne ........ og sommetider finde gæster som har flyttet sig uden at fortælle at de har flyttet sig. Iøvrigt er der nogle som ikke kan lide f.eks dressing, tomat mm, så er der glutenallergikere, veganere og vi kan blive ved. Når vi så har mellem 40 -50 sandwich hvor 5-10 af dem er special designede, så tager det tid. Og Iøvrigt vi vil gerne servere det, så det ser lækkert ud og er lækre!
Du tror det måske ikke, men vi løber ret stærkt. Jeg har jeg bedt mit personale om skrue tempoet lidt ned, for at undgå stress, da sandwich og juice til turister ikke er værd at gå ned med stress på. Vi har skrevet ved kassen, at der kan forekomme ventetid indenfor visse tidspunkter, og vi gør os også umage med st fortælle det, så vi undgår at få dårlige anmeldelser......men men!!!!
Med ønske om at du får en god sommer, og håber du finder gode steder at spise, hvor de er meget hurtigere end os!
Bedste hilsner Lene

Indberet svar som upassende
Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

Lækkert!
Kom ind uden en reservation i silende regn. De fik rykket lidt rundt og gjort plads til to voksne og et barn.
Med et kræsent barn der ikke rigtig kunne lide noget fra menuen så tilbød de hurtig en løsning med et stk kyllingebryst og gnavegrønt = stort hit hos barnet.
Dagens Hot Pot var en karrygryderet som var superlækker.
Dagens salat var grønt med laks. Virkelig god.
Yderst søde tjenere og en rigtig god oplevelse. Vi kommer gerne igen 😊

Tak, Bsild
Anmeldt 30. juni 2020

Vi kom forbi Didriks på vores gåtur og da det passede med frokost og at de også havde en skøn gårdhave, blev det dey perfekte pitstop.
Efter at have kigget lidt på menuen kunne vi umiddelbart se at den ene sandwich var vegansk. Og efter at have spurgt i baren, fik vi også dette bekræftet. Ved bestilling blev vi også tilbudt pesto, som også var uden ost.
Det var en rigtig lækker sandwich med lækker cremet hummus og pestoen var virkelig god.
Dertil fik vi to lækre juices, med lækkert meget ingefær.
Sødt personale og skønne omgivelser.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Fie L

Rejsende, der kiggede på Dideriks Veranda, kiggede også på

Har du været i Dideriks Veranda? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.