Anmeldt d. 23. juli 2019 fra mobile enheder

Dejligt gammelt, hyggeligt hotel.
Fint værelse, med gode senge og dejlig terrasse .
Flink betjening .
God morgenmad.
Ikke at forglemme, kanon udsigt fra restaurant og terrasse.
Man kan tage bakken bag om hotellet , hvis man ikke er til de mange trapper. Men man skal jo op hvis man vil have udsigt.
Ren afslapning.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, gittekt
Anmeldt d. 1. juni 2019

Godt Hotel til prisen, god beliggenhed og super morgenmad, men absolut ikke for gangbesværede.
Parkering på den anden side af vejen og mange trapper op til selve hotellet, alternativt kan man gå op ad bakken til sit værelse, det er som at bestige et bjerg.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, sti0
Anmeldt d. 6. september 2017

Personalet var ikke særlig serviceminded. Måske fordi det var bulgarere, der havde overtaget hotellet og havde travlt med rengøringsfirma ved siden af.Morgenmaden kedelig og ens hver dag.Værelserne lugtede af mug eller skimmel, hvorfor vinduet måtte stå åbent hele dagen.Parkerings forholdene elendige. Man skulle op på fortovet og køre langs et stålhegn, dreje 90 grader og så op på en bakke. Nåede da at rive spejlet af bilen på disse manøvrer. Hotellet var ellers pænt og rent og vi fik rent på sengene hver dag.Til gengæld måtte vi betale kr. 500 for at have en lille hund ( shihauhua) med, hvilket andre hoteller kun tager kr. 100 for. Dette er alt for dyrt. Selve hotellet var generelt for dyrt. Kommer ikke tilbage og vil ikke anbefale det, med mindre prisen sættes væsentligt ned.

Værelsestip: fin udsigt
Dato for ophold: september 2017
Tak, jaki001
Venture00670961468, Ejer hos Hotel Sandvig, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. marts 2019

Hej med dig.
Ked a<f at høre om dit ophold på HOTEL SANDVIG.
Vi har pr 1 januar overtaget driften.
Vi taler Bornholmsk :-) og har ikke andet arbejde end at gøre ferien dejlig for vores gæster.
Værelserne er blevet renoveret og dufter dejligt.
Hvis man er dårligt til bens og skal undgå trapper er den lille vej der dog stadig.
Hunde gebyr har vi dog også på kr, 100,-. pr ophold.

Vi har reguleret prisen væsentligt .
Hilsen Helle

Anmeldt d. 30. juli 2017 fra mobile enheder

Min mand og jeg ankom, til hotellet, lørdag d 29/7-17 sammen med hans forælder. Vi skulle til fødselsdag, i sandvig. Så derfor valgte vi hotel sandvig. Når man ser hotellet, fra parkeringspladsen, Ser det hyggeligt ud.
Værelset:
Når man kommer ind, ser man hvor gammelt det er. Og fik nærmest et chok, da vi åbner døren, til vores værelse.En lugt af fugt/mug, er så kraftig, så det er lige til og blive dårlig over.
Badeværelset, er gammelt og ikke særligt rent. Og vi har derfor, svært ved og bedømme, hvorfra lugten kommer..
Vi lader dør og vindue stå åben.. og håber det bliver bedre, til vi kommer tilbage til hotellet om aften.
Mange timer er vi tilbage, på hotellet. Heldigvis trætte.. for lugten, er der stadig. Da vi vågner, næste morgen.

Heldigvis, var selve sengen, ganske udemærket. Vi havde selv medbragt hovedepuder. Hvilke jeg tror var, en MEGET god idé.
Da den pude der ligger, er meget tynd.
Tv er IKKE på værelserne.. (fint for os, vi skulle ikke være der)

Badeværelset: har set bedre tider. Det er gammelt og slidt. Og rengøring, er sparsom.

Morgenmad/Restauranten: Stort lokale, med skøn udsigt.
Så pænere ud, end resten af hotellet (vi så)
Udvalget af morgenmad, var ok.
-pølser og røræg.
-ost og lidt forskelligt pålæg
- leverpostej
-agurker/peberfrugter
-boller og franskebrød
-morgenmadsprodukter
-syltetøj
-juice/kaffe/the.
Så det var ganske fint, til og starte dagen på.

Service: kedelig modtagelse.. kedelig personale i restauranten( ingen smil, ingen godmorgen hilsen )

Bestemt IKKE et sted, vi kommer tilbage til.

Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, 686TinaJ
Anmeldt d. 19. september 2016

Vi havde bestilt en deal til 2 x 2 par indeholdende 2 overnatninger i dobbeltværelse, kaffe og kage ved ankomst, 2 x 2 retters menu, morgenbuffet og Duo-massage.
Hotellet ser pænt ud på overfladen, men værelserne lugter af fugt, selv her sidst på sæsonen. Velkomsten i receptionen var noget alternativ. "Hallo, hvem har vi så der"!!! ikke noget med velkommen til Hotel Sandvig, vi hår i vil nyde opholdet. (kunne jo være hun udelod det med med vilje). Det næste hun sagde var at en af massørerne var syg dag 2 og to af os skulle derfor have massage på ankomstdagen eller vi skulle alle have dag to men så ville det tage 4 timer inden den sidste var færdig!!!! Vi havde betalt for Duo-massage - det vil sige at to personer får massage samtidig. nej de ansatte var ikke til at stole på de løj sig syge og det var umuligt af få folk ansat. (hendes egne ord) tror da pokker med den tone hun lægger for dagen.
Kaffe og kage burde være kaffe og småkage.
Aftenspisning 19-21. Mage til fantasiløs borddækning skal man da lede længe efter. Vi fik et "dækket" bord til 4. Tjaaaa. 4 frokost tallerkner kniv og gaffel og en serviet samt salt og peber. Intet hyggeligt der fik en til at sige "det her bliver sgu rigtig godt". en lille blomst og et par fyrfadsstager ville have gjort underværker i den store næsten tomme sal. Middagen var "grillbuffet med 3 slags salat og flødekartofler. Det var dårligt til at få øje på, men under låget på et metalfad lå der 5 slags kød - stort set alt i samme fesne farve. Ligede noget der havde været kogt og så lige vent på grillen og ind i fadet. Varmt eller appetitligt så det ikke just ud. Smagen var for så vidt ok, men hold nu op hvor var det kedeligt at se på. De tre salater var noget de måske skulle ligne mormorsalat, men man havde vist glemt sukkeret så smagen var noget tynd. En blandet salat - ok og så den tørreste kartoffelsalat jeg nogensinde har oplevet. Lidt creme fraiche ville have gjort underværker her.Vi blev fint serviceret med vin og øl under middagen. Desserten var en lidt kedelig brombærtærte der havde fortjent bedre end af blive oversprøjtet med "skum" fra en spraydåse. Det forsvandt iøvrigt ret hurtigt af sig selv - simpelthen fordampet eller så. Vi bestilte kaffe hertil serveret i TV stuen, værelserne er ikke udstyret med TV. Så kunne vi jo lige se afslutningen på Vild med Dans. Med ak, der var ikke TV2. manageren/forpagteren påstod at ejeren ikke ville betale for TV2?????
I øvrigt mente hun ikke vi skulle sidde og spise tærte i den stuen!!!!!! ok når kaffen kommer tager vi den med op på værelset. Næhhh nej det må i ikke afhensyn til tæpperne!!!! på det ene værelse lå et lille tæppe 120 X 60 og på det andet slet ikke noget tæppe???? hvad sker der.
Adspurgt om menuen dagen efter, lød svaret "det er det samme som i dag" Hvad fanden sker der lige her. Man serverer da ikke samme ret to dage i træk. Jo det er den eneste menu de har. Hvis man kom ind fra gaden ville Grillbuffet med en øl koste 179 kr. !!!!!! Næ nej sådan var det og det var Travel-Deal der forlangte det sådan??? Sikke noget forbandet vås. Den anden aften indtog vi en kæmpe fiskebuffet til 125 kr. på en anden restaurant, nøj hvor var den god.
Man mærker tydeligt at manageren ikke er scenevant inden for dette fag. Hun er ligeglad med kunderne og har ikke sans for at hygge om gæsterne. Dette til trods for at hun havde skrevet i en mail til os at hun så frem til at forkæle os- ØHHHHHHH.
Vi valgte at to af os fik massage inden middagen første dag. Det var godt. Dygtige massører. Tak for det.
Men det var nok også det mest positive der kunne siges om det ophold.
Hvis stedet skal overleve må der en anden tone til og en bedre service, det koster ikke penge. Lidt pynt og lys på bordene og ikke mindst noget ordentligt at spise. Pep tingene lidt op og server det så det ser tiltalende ud. Udseende af maden er det næsten det halve og find så ud af at lave en anden ret dag to.

Værelsestip: Værelserne lugter lidt fugtige, selv sidst på sæsonen, men ellers pænt.
Dato for ophold: september 2016
2  Tak, BoRichter

Hej
Vi er kede af jeres oplevelse på HOTEL SANDVIG.

Vi har 1 januar overtaget driften og glæder os til at byde velkommen
med et frisk smil og et dejligt rent Hotel.
Dog har vi droppet Massagen :-)
Vi har drevet Hotel i mange år og er helt og aldeles klar til at sige Goddag til vores gæster.
Hilsen Helle