Anmeldt d. 2. juni 2019 fra mobile enheder

Indbegrebet af Bornholmsk sommer-idyl. Virkelig dejlig gård/have hvor man kan nyde et glas i fred og ro. Værelserne er lidt slidte, men gode senge og pænt og rent.
Servicen er i top. Morgenmad er fra kl. 8, men vi måtte afsted kl 7, så allerede 6.30 stod buffeten klar til os. 1000 tak, det var guld værd. Den bedste morgenmad på hele turen: hjemmebagte boller, müsli, flere slags hj. lavet marmelade, ost, skinke, blødkogte æg, juice og meget mere..... Mums!
Jeg kommer igen

Dato for ophold: maj 2019
Tak, 328jannies
Anmeldt d. 17. november 2018 fra mobile enheder

Brugte Slægtsgården som stop på min gåtur rundt om Bornholm og det var helt perfekt.

Værelset var pænt og rent. Bruseren på værelset var god og morgenmaden var stor og lækker. Alt sammen til den billigste pris jeg fik på alle mine overnatninger.

Susi var sød og sørgede godt for gæsterne, så det er en stor anbefaling herfra.

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste alene
Tak, kacholm
Anmeldt d. 5. august 2018 fra mobile enheder

Vi har haft en rigtig fin, venlig og hyggelig mini ferie her. Gården er rigtig hyggelig og handikap venlig. Der er frihed under ansvar og rigtig god stemning.
Vores stueværelse var af pæn stand, dog ikke top moderne - men det var heller ikke vores ønske. Autentisk og hyggeligt hvor man har lov til bare at være.
Måske lidt for meget spindelvæv ;-)
Morgenmaden var rigtig skøn, hjemmelavet marmelade og brød.
Der kunne godt ha været lidt forskelligt frugt.
Utrolig sød og hjælpsom ejer, vi kan varmt anbefale Pension Slægtsgården.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, KathMoux
Anmeldt d. 22. december 2017 fra mobile enheder

Slægtsgården er et rigtig godt sted at bo på. Centralt beliggende nemt at komme til i bil. Fantastisk morgenmad. Dejlige have. Hvor der er mulighed for at slappe af
Kan varmt anbefales, også til børnefamilier.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, Per A
Anmeldt d. 17. november 2017 fra mobile enheder

Fantastisk service, rent, hyggelig og dejlig morgenmad. Vi var 2 afsted og det er et billede af hvad der var til os, og mere til. Området er skønt, og kan varmt anbefales uden for højsæson.
Kan kun anbefales

Dato for ophold: november 2017