151 $
Priceline151 $
StayForLong
Agoda.com151 $
Anmeldt d. 15. september 2020 fra mobile enheder

Boede på værelset Listed en uge. Sov fantastisk.
Vi er fint tilfredse med både værelse, bad mm.
Der er skøn morgenbuffet og fin service.
Ligger i gåafstand til både Sandvig og Allinge.
Dejligt have med borde. Fri kaffe og te hele dagen.

Dato for ophold: september 2020
Tak, hbisbjerg
Anmeldt d. 10. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har boet en enkelt nat på det hyggelige pensionat, som emmer af hjemlig atmosfære og har den sødeste værtinde. Værelserne var pæne og rene og fint indrettet. Der er en dejlig have, hvor man kan nyde sin mad eller en kop kaffe. Morgenmaden var super lækker.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, 476lykkeg
Anmeldt d. 3. september 2019

Det er kategoriseret som et 2-stjernet hotel, men det passede mig fint alt sammen. Værelset var glimrende og sengen var god. Der er ikke noget TV, men der er fri wifi til at streame, og værelset har endda også et køleskab. Skønt. Badet var småt men fungerede fint.

Selve stedet er lidt specielt, hvor nogle af værelserne ligger i hovedhuset, og andre ligger i et annex, hvor der også serveres morgenmad og er opholds- og tv-stue. Morgenmaden var i øvrigt fremragende! Der er også masser af haveplads, hvor man kan sidde og hygge, slikke sol eller bare slappe af.

Det hele fik jeg til en meget rimelig pris. Jeg kommer meget gerne igen.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Claus O
Anmeldt d. 18. juni 2019

Tines Gjestehuz ligger tilbagetrukket fra vejen, dejligt roligt. Sød og gæstfri betjening, vidunderlig have. Værelset har ikke TV, men der er fælles tv-stue. Til gengæld er der et rigtigt køleskab på værelset. Vi savnede et sted, hvor håndklæderne kunne hænge til tørre.

Værelsestip: 1. salen er uegnet for handicappede
Dato for ophold: juni 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Anders K
Anmeldt d. 25. juni 2018

Værelser er ok, især fordi omgivelserne og gæstfriheden er i top. Havde købt opholdet, gennem Lauritz com, som også indbefattede to dejlige måltider i Allinge. Synd de skulle tjene på opholdet! Dejligt fællesområde og skøn morgenmad. Vi kan absolut anbefale stedet!

Dato for ophold: maj 2018
Tak, b0f0n