Anmeldt d. 25. juni 2018

Værelser er ok, især fordi omgivelserne og gæstfriheden er i top. Havde købt opholdet, gennem Lauritz com, som også indbefattede to dejlige måltider i Allinge. Synd de skulle tjene på opholdet! Dejligt fællesområde og skøn morgenmad. Vi kan absolut anbefale stedet!

Dato for ophold: maj 2018
Tak, b0f0n
Anmeldt d. 2. august 2015 fra mobile enheder

Tines Gjesthuz er hyggeligt og rent, har en sød og dygtig betjening, dejlig morgenmad, skøn have, ligger centralt og er til at betale. Absolut anbefalelsesværdigt - både for familier med børn, par, enlige og venner

Dato for ophold: august 2015
4  Tak, Joan O
Anmeldt d. 27. juli 2015

Et dejligt roligt værelse med bad og køleskab. Ligger i skønne omgivelser og dejlig have.
Helt sikkert en dejlig oplevelse med god og indbydende morgenmad.
Vi følte en behagelig stemning, sammen med et utroligt sødt og hjælpsomt værtspar.
Helt sikkert et besøg værd. Tak for 5 dejlige overnatninger. Vi kommer igen.

Dato for ophold: juli 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Susanne M
Anmeldt d. 3. maj 2015 fra mobile enheder

Super dejligt sted til familien og kæresten,god service udsigt og beliggenhed, kan helt sikkert anbefaleds tæt på hammershus og opalsøen, mulighed for mange gode gåture i godt terræn, mulighed for træning indefor 5 minutter kørsel ☺

Dato for ophold: maj 2015
1  Tak, steffen1992
Anmeldt d. 5. august 2014

Havde 5 overnatninger på Tines Gjestehuz, og de er bestemt ikke fortrudt. Rigtig søde og hjælpsomme værter, fine værelser og dejlig roligt. Haven er skøn og morgenmaden ligeså, og placeringen passede os perfekt, lige midt mellem Allinge og Sandvig. Så kan klart anbefale Tines Gjestehuz :)
Takke for denne gang og for nogle gode dage :)

Dato for ophold: juli 2014
2  Tak, findclaus