Anmeldt d. 27. juli 2015

Et dejligt roligt værelse med bad og køleskab. Ligger i skønne omgivelser og dejlig have.
Helt sikkert en dejlig oplevelse med god og indbydende morgenmad.
Vi følte en behagelig stemning, sammen med et utroligt sødt og hjælpsomt værtspar.
Helt sikkert et besøg værd. Tak for 5 dejlige overnatninger. Vi kommer igen.

Dato for ophold: juli 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Susanne M
Anmeldt d. 3. maj 2015 fra mobile enheder

Super dejligt sted til familien og kæresten,god service udsigt og beliggenhed, kan helt sikkert anbefaleds tæt på hammershus og opalsøen, mulighed for mange gode gåture i godt terræn, mulighed for træning indefor 5 minutter kørsel ☺

Dato for ophold: maj 2015
1  Tak, steffen1992
Anmeldt d. 5. august 2014

Havde 5 overnatninger på Tines Gjestehuz, og de er bestemt ikke fortrudt. Rigtig søde og hjælpsomme værter, fine værelser og dejlig roligt. Haven er skøn og morgenmaden ligeså, og placeringen passede os perfekt, lige midt mellem Allinge og Sandvig. Så kan klart anbefale Tines Gjestehuz :)
Takke for denne gang og for nogle gode dage :)

Dato for ophold: juli 2014
2  Tak, findclaus
Anmeldt d. 30. juli 2014 fra mobile enheder

Vi boede hos Tine & Allan i en uge og det er anbefalelsesværdigt. Sødt værtspar som holder stedet meget fint. Lækker morgenmad som kan indtages i den lukkede skønne have med lyden af havet i baggrunden. Værelser af god størrelse med eget toilet og bad.

Dato for ophold: juli 2014
2  Tak, Ingeisak
Anmeldt d. 28. april 2014

Vi har været 3 natter på dette gæstehus i Allinge og har elsket gastfriheden af Tine og Allan. De var virkelig sød og har hjælpt os med vores turer på den dejlige ø. Værelserne var stor, ren og har alt man har brug for (også fri wifi). Gæstehuset ligger 7 minutter væk fra centrum og har en dejlig have med fasaner og mange andre fugle og dyr. Morgenmad spises i spisesalen hvor der er en buffet med en helt masse af ting. Fantastisk brød, æg, fisk, marmelade, frugter, etc.
Meget gerne igen
Tusind tak!