Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Snaptravel
Anmeldt d. 21. august 2018

Dejligt sted med en sød vært og fint personale. Dejlig morgenmad og en skøn gårdhave med figentræer. Der er dejlige stuer, hvor man kan hygge om aftenen eller hvis vejret skulle være til at være indendørs. Vi anbefaler gerne stedet. Hvis vi kommer til Bornholm igen, vil vi bo her igen.

Værelsestip: Ud mod gårdhaven.
Dato for ophold: august 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, birteandersen
Anmeldt d. 9. september 2017

Besøgte stedet 2. gang og Klostergården levede op til forventningerne
Rengøring af værelser er super og servicen er generelt fin inkl selvbetjening af drikkevarer, der virker fint.

Morgen buffeten har alt hvad der skal være inkl. hjemmebagt brød og boller

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, TorbenO
Anmeldt d. 7. september 2017 fra mobile enheder

Hotellet er gammelt og hyggeligt med en fantastisk gårdhave.

Værelserne er små og af ældre dato. Der er ingen fjernsyn på værelset, men et i opholdsstuen, som er rigtig hyggelig.

Der er først morgenmad kl.8, men da jeg skulle tidligt afsted hver dag, fik jeg serveret friskbagte boller med alt tilbehør kl.7.15 hver dag.

Der er den fineste løbe/vandrerute langs med vandet. Da jeg blev overrasket af voldsom regn den ene dag, fik jeg mit tøj vasket og tørret uden problemer.

Der er tale om virkelig god service

Dato for ophold: september 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 361nannak
Anmeldt d. 3. september 2017 fra mobile enheder

Overnatning: sov rigtig godt, værelse udmærket til overnatning og som base. Stedet oser af astmofære og historik. Havnen ligger lige nedenfor kloster haven er vidunderlig. Morgenbordet var mangelfuldt. Franskbrød, rugbrød, morgenbrød, hårdkogte æg, skinke, leverpostej og 3 Slags ost der blev ikke fyldt op på fadene. For dyrt at overnatte i forhold til service

Tak, Lis C
Anmeldt d. 24. august 2017 fra mobile enheder

Super romantisk gårdhave. I hovedbygningen er der dejligt hyggeligt som hos mormor. Personalet meget søde og imødekommende. Værelserne er lidt små men der er rent og fint. Vi var til bryllupsfest med overnatning. Utroligt lækker buffet til festen.

Dato for ophold: august 2017
Tak, Nonnemann