Ingolf G
Århus, Danmark
Hyggeligt
Anmeldelse af Hotel Pepita
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 4. okt. 2021
Dejlig hyggeligt hotel med stor gårdhave. Alt er rent og pænt og personalet er flinke og hjælpsomme. Værelserne er ikke så store, men har hvad man har brug for.
Havde 5 dage på hotellet i en stor gruppe. Maden på restauranten smager godt og der er nok af den, men de har helt misforstået hvilke menuer der passer til de enkelte lejligheder. F.eks. servede de kold kartoffelsalat og frikadeller til vore "galla-aften"!!
Dato for ophold: juni 2021
Værelsestip: Vælg et værelse med en lille terrasse.
3,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerService
3,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
havet nedanför hotellet
1.9 km fra Hotel Pepita
Ved stranden
Vis flere hoteller i Allinge
Anmeldt d. 16. august 2021

De havde taget fejl af om hvor mange vi kom. Så de måtte lave mere mad 1.dag. Men de var parate med værelser til alle. 4 kyllinge lår på et fad. ingen pynt. Vi ventede over 1 time. Næste dag serveres der hakkebøf. Nærmest rå. selv om vi ventede på maden i over 1 time. Vi var flere fra busholdet der gik. Aldrig mere pepita. De forstod heller ikke vi var utilfreds,

Dato for ophold: august 2021
Tak, lotteo263
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

En stor anbefaling herfra.

Et familie drevet hotel med sans for service på meget højt niveau. Værten gjorde opholdet fantastisk for hele familien, med deres åbne arme, profesionelle tilgang i kombination med passionen for god mad og drikke i restauranten.

Til sidst er beliggenheden helt fantastisk, tæt på strand, by, Is og og Strandpromenaden.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, caspera431
Anmeldt d. 6. juli 2021

Hotel Pepita i Sandvig, er ikke helt nyt. Men hotellet har historie og er autentisk. Pæne værelser, individuelt møbleret. Mange med havudsigt.
God restaurant, med et fint menukort - ikke overdådigt - til gengæld godt tilberedt og velsmagende. Der er også tænkt på de yngste gæster.
Vinbaren i kælderetagen er et nyt tiltag. Hyggeligt sted, hvor det er muligt at få et godt glas vin eller et godt, velskænket glas øl, eller en drink. Super god ide.

Værelsestip: Der er ikke langt til Hammerknuden. Og det er en gåtur hver at se.
Dato for ophold: juli 2021
Tak, Bjarne I
Anmeldt d. 25. juni 2021

Pepita er et dejligt hotel i en charmerene bindingsværk gård. Værelserne pæne og rene. Nogle med udsigt til vandet.
Vi boede der næsten alene 10. til 13. Juni 2021 ugen før folkemødet, så der var ingen trængsel på Bornholm!
På grund af sygdom var vi nødt til at ændre vores bestilling flere gange, hvilket blev håndteret uden problemer. Vært og personale var meget imødekommende og hjælpsomme!
Morgenmad er inkluderet og er ok! Aftensmaden var dyr og lagde op til et gourmet niveau (stoer tallerkner - små portioner) som slet ikke passede til de landlige omgivelser.
Hotel Pepita kan stærkt anbefales, hvis man søger et hotel med “sjæl” og ikke det “forkromede”

Værelsestip: Vælg “med havudsigt”
Dato for ophold: juni 2021
Tak, j_rgenc423
Anmeldt d. 7. juni 2021 fra mobile enheder

Et dejligt hotel med fantastisk beliggenhed og søde ejere! Vil helt klart anbefale stedet. Vi var afsted som par på en forlænget weekend og havde en super oplevelse. Planlægger helt sikkert at komme igen. Bornholm er en dejlig ø med gæstfrie mennesker.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Sebastian S