Mette L
Jelling, Danmark

Stor anbefaling af klintely

Anmeldelse af Klintely
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. aug. 2023fra mobile enheder
Et dejligt ophold i et af de store rummelige sommerhuse. Dejligt hus med alt hvad man behøver og skøn placering, lige ned til en virkelig god strand. Service er helt i top, og personalet er bare supersøde. Vi kom i forbindelse med aflysning pga storm og fik redunderet den manglende overnatning, det var meget service minded Vi kommer helt sikkert igen😊
Dato for ophold: august 2023
Problemer med denne anmeldelse?
Nicoline J, Andet hos Klintely, svarede på denne anmeldelse
Svarede 28. aug. 2023
Kære Mette,

Tusind tak for din dejlige anmeldelse!

Vi er glade for at høre, at du havde et fantastisk ophold i et af vores sommerhuse. Det er skønt at vide, at huset havde alt, hvad I behøvede, og at beliggenheden ved den gode strand var en fornøjelse.

Det glæder os også meget, at vores service og personalet gjorde indtryk på jer. Vi gør vores bedste for at skabe en behagelig og mindeværdig oplevelse for vores gæster, og det er fantastisk at høre, at vi kunne imødekomme jeres behov, selv når der opstod uforudsete situationer som stormvejr.

Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage igen ved en anden lejlighed.

Med venlig hilsen,
  • Lol.travel
0.9 km fra Klintely
Vis flere hoteller i Allinge
Anmeldt d. 15. august 2023

Dejlige lejligheder med en for os perfekt beliggenhed, dejlig strand i nærheden
Gode senge og dejlig udsigt til Nordsøen fra vores terrasse, alt var pænt og rent ved ankomsten.
Vi kommer gerne igen..

Dato for ophold: august 2023
Tak, jens G
Nicoline J, Andet hos Klintely, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. august 2023

Kære Jens

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Jeg er rigtig glad for at høre, at I synes om lejlighederne samt lejlighedernes beliggenheden tæt på stranden :-)

Vi vil se frem til at byde jer velkommen igen en anden gang, og håber at I har haft en rigtig god ferie på Bornholm!

Med venlig hilsen
Nicoline / Klintely

Anmeldt d. 13. juli 2019

Ferielejlighederne har alt hvad man har brug for. En rimelig størrelse, fantastisk havudsigt, veludstyret køkken og en dejlig terrasse. Det er et godt udgangspunkt for at se nordøst Bornholm, Gudhjem og Svaneke. Deres WiFi er til tider lidt langsomt, men det går an. Bad og toilet kunne godt trænge til lidt modernisering, men det virker!

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Vejbyx
Team Bornholm, Andet hos Klintely, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. marts 2021

Tak for din fine anmeldelse! Vi er glade for, at du synes godt om feriestedet Klintely :)

Efter hver sæson tjekker vi op på lejlighederne, for at sikre at alt fungerer og kvaliteten er som den skal være. Så vi holder et vågent øje med badeværelserne.

Med venlig hilsen Klintely / Natascha

Anmeldt d. 5. august 2018 fra mobile enheder

Klintely er super hyggeligt med en god beliggelse!!
Husene bærer dog præg af de er bygget for nogle år siden og en modernisering af dem burde inden for få år forekomme.
Sengene er ikke de bedste. Rummelig huse til 2 eller en familie.

Dato for ophold: august 2018
1  Tak, 807jespers
Johan K, Gæsteansvarlig hos Klintely, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. august 2018

Hej Jesper. Tak for din anmeldelse - vi er glade for, at du kunne lide at bo hos os. Du har ret i, at vores ferielejligheder er bygget for nogle år siden...men indvendigt er alle ferielejligheder renoveret i 2016/2017. Vi håber at se dig snart igen.

Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Lækker lille oase, vi boede i et af de nye huse med køkken.
Lækker lille lokal strand.
Der var helt roligt ved husene, og der var den kæreste og mest serviceminded "kromutter".
Helt klart anbefalesværdigt.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 585karinah
Johan K, Gæsteansvarlig hos Klintely, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. august 2018

Kære Karina

Tusind tak for de rosende ord :)

Anmeldt d. 21. august 2017 fra mobile enheder

Vi boede i en af deres lejligheder til 2 personer. Dejlig beliggenhed i rolige omgivelser og med havudsigt. Der er kun et par hundrede meter til vandet, en god og flot sandstrand, hvor der kan bades. Tæt på Allinge-Sandvig, som er hyggelig, og i det hele taget giver det nordvestlige Bornholm mulighed for meget smukke naturoplevelser.

Lejlighedens standard er på det jævne, og med en god, lille, sydøstvendt terrasse. Meget lyst pga. et godt panoramavindue med udsigt over vandet, men også god mulighed for at gøre lejligheden mørk og kølig med plisségardiner. Thekøkkenet er egentlig godt nok; der er endda mikrobølgeovn, og eftersom der kun er to, højst tre, af hver slags service, så kommer man ikke til at have en masse opvask stående :-) Åbenbart skal man selv medbringe opvaskemiddel.

Badeværelset var dårlig rengjort da vi ankom. Et indtryk der forstærkes af, at der også er lidt fugtproblemer. Sengene er ok, men hovedpuden er så flad, at det kan være lige meget. Hvis man vil have en hovedpude, så må man medbringe en.

Vi havde tilkøbt morgenmad, og det er en rar mulighed. Vi har været en del steder, hvor vi har betalt nogenlunde det samme beløb, som på Klintely, men det er meget forskelligt hvad man får for det beløb. På Klintely får man ikke ret meget, og jeg følte ikke, at jeg spiste for 70 kr. (2017), om end der selvfølgelig er mange meninger om, hvad der er god morgenmad. Hovedvægten var på kødpålæg og forskellige slags sild, så det kunne næsten ligeså godt have været et frokostbord, og det synes jeg er kedeligt. I øvrigt trak tobaksrøg ind i restauranten fra køkkenet. Det må bare ikke ske!

Det kunne være godt med en større variation inden for morgenmadsprodukter, fx müsli med forskellige toppings, eller større variation af brød og ost, og gerne et par af alle de specialiteter, som Bornholm er så kendt for.

Alt i alt er vores generelle indtryk, at det ikke er et sted, der emmer af overskud, men man får nok nogenlunde hvad man betaler for sammenlignet med andre steder. Det er godt nok til en ukompliceret ferie, hvor man ikke har de store forventninger til logiet, men bare har brug for et godt udgangspunkt til den nordlige og vestlige del af øen. Det er dog lidt specielt, at man må medbringe hunde, når man bor så tæt på hinanden, eftersom nogle hunde, og deres ejere, fylder en del.

Hvis man vil gå til Allinge, kan det anbefales at vælge den lille kyststi. Gå ned til landevejen, kryds den og gå ned af den lille vej, der ligger lige overfor (Gilbertstræde). Følg vejen mens den svinger til højre, og kort efter kommer der en sandsstrand. Gå ned på stranden og find stien til venstre mod Allinge. Det er en meget smuk tur, især i august hvor lyngen er flottest; den er dog lidt fysisk krævende, og gode sko tilrådes.

Der går også en sti til højre mod Tejn. Denne sti er meget mere jævn, men ikke ligeså smuk og varieret, og Tejn kvalificerer sig næppe til at være et udflugtsmål i sig selv. Den første kilometer består kysten af en masse små vige med sandstrand, derefter tager granitten over.

Dato for ophold: august 2017
Tak, Hense89
Johan K, Marketingansvarlig hos Klintely, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. september 2017

Kære Hense89,

Tak for din bedømmelse.

Vi er glade for, at du havde en god ferie – og du generelt var tilfreds med Klintely. Med henblik på de forbedringspunkter, som du påpeger:

• Rengøring: Vi får meget ros for vores rengøring, men vi er kun mennesker, så der kan ske fejl. Hvis du havde henvendt dig i receptionen under dit ophold, så havde vi straks kunne udbedre eventuelle mangler. Men det er desværre svært for os at løse problemet, når du først orienterer os efter din afrejse.

• Morgenmad: Smag og behag er forskellig. Vi har valgt at have en morgenbuffet med meget pålæg, hvilket mange af vores gæster er glade for. Prismæssigt synes vi, at kr. 70 for en stor morgenbuffet er billigt…men vi kunne givetvis have lavet det endnu bedre, hvis vi havde undladt kødpålægget og ”bare” serveret forskellige former for brød. Vi vil imidlertid gerne have et højt kvalitetsniveau, og derfor har vi gennem årene kommet frem til, at den nuværende morgenbuffet er den, som langt de fleste af vores gæster kan lide.

Vi håber at se dig igen på Hotel Klintely – eller et af vores søsterferiesteder. Se mere www.teambornholm.dk

De bedste hilsner

Team Bornholm