1.025 kr.
Refusionsberettiget før man. 22. apr.
Hotels.com
1.025 kr.
Refusionsberettiget før tir. 23. apr.
Forudbetaling er ikke nødvendig
Få bonusser med One Key
1.025 kr.
Refusionsberettiget før tir. 23. apr.
Forudbetaling er ikke nødvendig
Få bonusser med One Key
Anmeldt d. 8. september 2022

Rigtig hyggeligt hotel lige i centrum af Allinge med kort afstand til havnen på den ene side og den hyggelig Næs strand på den anden.

Fantastisk imødekommende værtspar og personale, som vil gøre alt for at man har et dejligt ophold.

Skøn morgenbuffet med alt, hvad der skal være og lidt til - fx bacon, pølser, æg, hjemmebagt brød, friskskåret portionsanrettet frugt og skyr med forskelligt syltetøj på. Og bacon’en den er i verdensklasse ;-)

Værelserne er forskellige, nogle helt nyistandsatte og andre lidt ældre, men alle er hyggelige og rengjort som man sjældent oplever hotelværelser være gjort rene.

Vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: september 2022
Tak, 3xBornholm
Anmeldt d. 25. oktober 2020

Hyggeligt hotel centralt i Allinge. Nyrenoverede superior værelser med havudsigt. Dejlig morgenbuffet og mulighed for tilkøb af god aftensmad. Venligt personale.
Perfekt som udgangspunkt for bilture til hele Bornholm og vandreture til Hammerknuden

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, Susanne H
Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Super hurtig og venlig betjening. Vi havde et standard værelse, som var ny-renoveret.
Hotellet har charme og en fin gårdhave.
Deres morgenmad buffet var god med den bedste bacon - vigtigt ;).
Derudover ligger hotellet i fin gå afstand til havnen og med gode parkeringsmuligheder.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, trinjen92
Anmeldt d. 20. juni 2020 fra mobile enheder

Centralt beliggende hotel i hjertet af Allinge.
Afslappet atmosfære og dejlige værelser.
Hotellet byder på ro og tid til afslapning - ligger super som udgangspunkt for vandreture på nordbornholm - og bilture ned af østkysten til Gudhjem og Svaneke.

Dato for ophold: juni 2020
2  Tak, Johann W
Anmeldt d. 30. juli 2019 fra mobile enheder

Var på familieferie gennem Nilles rejser, og i præsentationen blev der skrevet aftenbuffet, men det er en misfortolkning, da der ikke er valg muligheder. Der er 1 forret, 1 hovedret og 1 dessert og så er der en lille salat buffet hvor man har lidt at blande.
Der er kaffe,te og juice hele dagen, men der er kun en slags kaffe at vælge imellem, der er ikke Latte, cacao osv)

Deres service og hjælpsomhed var super. De var der for deres gæster.
Jeg havde er super værelse med havudsigt, og som var hyggelig med sofa og tv. Manglede dog er større skab til de lange kjoler.

De har en lækker have med lange borde og stole til at man kan sidde udenfor og nyde kaffen.
Kunne dog godt have brugt nogle liggestole, så man kunne slikke sol.

Hotellet ligger lige midt i byen, tæt på haven, Netto, Brugsen og butikker og spise steder. Og busstoppestedet er også lige rundt om hjørnet.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Traveler_woman_dk