Anmeldt d. 20. juni 2020 fra mobile enheder

Centralt beliggende hotel i hjertet af Allinge.
Afslappet atmosfære og dejlige værelser.
Hotellet byder på ro og tid til afslapning - ligger super som udgangspunkt for vandreture på nordbornholm - og bilture ned af østkysten til Gudhjem og Svaneke.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Johann W
Anmeldt d. 30. juli 2019 fra mobile enheder

Var på familieferie gennem Nilles rejser, og i præsentationen blev der skrevet aftenbuffet, men det er en misfortolkning, da der ikke er valg muligheder. Der er 1 forret, 1 hovedret og 1 dessert og så er der en lille salat buffet hvor man har lidt at blande.
Der er kaffe,te og juice hele dagen, men der er kun en slags kaffe at vælge imellem, der er ikke Latte, cacao osv)

Deres service og hjælpsomhed var super. De var der for deres gæster.
Jeg havde er super værelse med havudsigt, og som var hyggelig med sofa og tv. Manglede dog er større skab til de lange kjoler.

De har en lækker have med lange borde og stole til at man kan sidde udenfor og nyde kaffen.
Kunne dog godt have brugt nogle liggestole, så man kunne slikke sol.

Hotellet ligger lige midt i byen, tæt på haven, Netto, Brugsen og butikker og spise steder. Og busstoppestedet er også lige rundt om hjørnet.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Traveler_woman_dk
Anmeldt d. 16. maj 2019

Et hyggeligt hotel midt i Allinge, her skal man være ude i god tid hvis man vil reservere et værelse i sommermånederne. Vi kunne ikke helt få øje på den meget omtalte "lækre morgenmad" der bliver nævnt af andre anmeldere; for os skal der økologi, lækre kaffetyper, friskpresset juice og lækkerier som omelet, pandekager til børnene og luftigt brød m.m. - dét fås altså ikke hér. Vi havde et familieværelse (nr. 38) som var dejlig stort, man skal ikke være blufærdig da beboerne overfor kan følge med i alt hvad der foiregår på badeværelset, derudover kommer og går det varme vand, hvilket gør det lidt spændende at tage brusebad. Alligevel kunne vi godt lide hotellet - vi elsker alt ved Bornholm - og kunne godt finde på at vende tilbage.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Flemming_E_Jensen
Anmeldt d. 20. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi boede i en stor og fin lejlighed (uden køkken) med stor opholdsstue og altan. Der var rent og pænt. Lækker morgenmad og venligt personale. Der var gode restauranter meget tæt på. Et godt udgangspunkt for ferien.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, 12bw34
Anmeldt d. 27. august 2018

Værelset var af en ikke særlig god kvalitet. Meget lille skabsplads og en dårlig belysning. Gjorde det ikke bedre at der klods op af det eneste vindue stod nogle
høje buske som gjorde værelset endnu mere dystert.
Madmæssigt var aftensmaden generelt en skuffelse. Startede med absolut smagløs
suppe. Vandede kartofler. Derimod var morgencompleten god med det der hører til.

Dato for ophold: august 2018
Tak, njrbeder