Anmeldt d. 16. juni 2020

Efter vores besøg på Abildgaard er vi tanket op på god service og hyggelig atmosfære. Man bliver taget godt imod lige fra velkomsten og man kan altid spørge om hjælp eller guides til området. Og også god til prisen! Vi kommer igen næste gang vi er på Bornholm :-)

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Nelliecortado
Anmeldt d. 27. juli 2019

Det smukkest sted at spise sin mad. Buffeten ser lækkert og indbydende ud og smager rigtig dejlig. Der er lidt for enhver smag. Så er drikkevarerne inclusive og tjenerne er søde og imødekommende. ALT er rent og pænt. Er virkelig et sted der kan anbefales

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Anne-Lise C
Anmeldt d. 30. juni 2019

Vi kommer på Åbildgaard for at spise deres aftenmenu for en lille tusse for fire personer. Spis det du kan, hertil vin og øl ad Libanon. Vi valgte den asiatiske aften, og den var bestemt god. Kommer gerne igen.

Værelsestip: Spis den asiatiske aftensmenu
Dato for ophold: juni 2019
Tak, Ronald B
Anmeldt d. 2. juni 2019

Dette dejlige hotel ligger ved ved Nørrestrand, det har store gode værelser, med lille køkkenniche og køleskab. Skøn mad med vin ad libitum 18-21, og god stemning. Udendørs swimmingpool, opvarmet indendørs swimmingpool på nabohotellet Friheden. Gratis parkering og WiFi.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Anni H
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Var afsted med noget familie, hvor nogle af dem havde prøvet hotellet mange gange før. Og havde anbefalet at vi også skulle prøve det. Det er et rigtigt lækkert lille hotel, med all inklusive, hvor buffet’en er delt op temaer hver dag, maden er lækker og frisk. Personalet er søde og hjælpsomme, og man mærker at de nyder det de laver.

Poolen som lige var blevet frisket op da vi kom, var opvarmet og flot lavet. Og lyset om aftnen er smukt at se på, når man nyder en kold eller varm genstand om aften på terrasen.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Traveler_woman_dk