“Pragtfuld udsigt”
Anmeldelse af Skipperkroen

Skipperkroen
nr. 12 af 39 Restauranter i Allinge

Skipperkroen ligger med en flot udsigt over Tejn havn, det gives ikke bedre når solen synker i horisonten, det betaler man så også lidt ekstra for. Hyggeligt sted, god betjening, god mad.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Anders K

Anmeldt 13. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig god restaurant,god mad,god betjening ,god stemning og en rigtig god og hyggelig indretning. Et par stearinlys i vinduerne ville være hyggeligt. Men kan varmt anbefale denne ‘kro’ Mvh Lene Specht.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 761lenes
Anmeldt 28. august 2020 fra mobile enheder

Alt for store bøvlede portioner. Ikke god service - jeg spurgte om brød og vand flere gange før jeg fik det. For høje priser i forhold til hvad man får - 185 kr for en vegetarret bestående af kun grøntsager og en skefuld humus uden brød. Maden er ikke saltet/krydret nok. Grøntsagerne var ikke skåret ud. De er så frække at tage penge for vand, når man har købt flasker af vin. Vender ikke tilbage.

Tak, 37emiliam
Anmeldt 12. august 2020

På trods af at vi ikke havde booket bord lykkedes det at få plads. Trods travlhed blev vi virkelig godt modtaget af imødekommende personale. Ventetiden var bestemt ikke urimelig og maden (wienerschnitzel) var SÅ lækker og veltilbetedt. En superdejlig oplevelse. Kan varmt anbefales.

Tak, HelleS12345
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt bord til kl. 18.45 en fredag i sidst i juli og kom ind i restauranten, hvor der sad gæster ved næsten alle borde. Vi fik meget hurtigt mulighed for at bestille vin og mad og fik med det samme vores rosevin. Alle gæsters kolde vin stod i kølere.
Vi bestilte begge wienersnitzel og indenfor 20 min fik vi vores mad. Maden var helt nylavet og meget varmt og det hele var meget velsmagende og det var forholdsvis store portioner.
Til dessert fik den ene af os pandekager med is - også meget velsmagende. Vi fik en ekstra gaffel, så vi kunne dele lidt.
Mens vi spiste var der løbende udskiftning af gæster og vi oplevede et personale, der havde meget travlt og alligevel en meget behagelig stemning.
Skipperkroen i Tejn er absolut et besøg værd.

Tak, 263hannem

Rejsende, der kiggede på Skipperkroen, kiggede også på

Har du været i Skipperkroen? Fortæl om dine oplevelser!