Anmeldt d. 7. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til at bo i Æblehaven - men blev slemt skuffet!
Ankom til en gennem kold lejlighed som det tog 2 dage at få nogenlunde varm. Internet, som virker ca 10% af tiden, er helt til grin. Møgbeskidt service, ødelagt microovn og for at toppe det hele af, så blev samtlige nabolejligheder invaderet af en flok skolebørn som åbenbart skulle rende rundt og råbe til sent om aftenen.

Og nej, æblehaven ligger ikke lige ned til Allinge - hvis du er dårlig gående så kræver det en bil at komme rundt.

Aldrig igen!

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, unbraco
Anmeldt d. 19. august 2017

Glem alt om en lur på terrassen. Vores hus lå alt for tæt på hovedvejen og parkeringspladsen. Da der var et stort internationalt hundeshow på øen, skulle vi sandelig heller ikke gå glip af det. Vores nabohus var beboet af 2 hunde, der ikke brød sig om os, og gøede hver gang man rørte på sig. Og så en hømhøm pose på vores terrasse.

Værelsestip: Undersøg på forhånd, i hvilken del af parken din feriebolig befinder dig. Spørg om du er nabo til hunde.
Dato for ophold: august 2017
Tak, Ronald B
Johan K, Receptionschef hos Aeblehaven, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. august 2017

Kære Ronald

Tak for din anmeldelse.

I nogle af vores huse er det tilladt at medbringe hunde. Normalt skaber det ingen problemer, da hundeejerne er flinke til at holde ro på deres hunde. Vi beklager meget, at du har haft en anden oplevelse. Hvis du havde henvendt dig i receptionen, havde vi kunne tage en snak med hundeejeren i dit nabohus – alternativt have fundet et andet hus til dig. Det er desværre meget svært for os at gøre noget ved problemet efterfølgende.

De bedste hilsner
Receptionen på Æblehaven

Anmeldt d. 26. juli 2017

Ser godt ud når man ankommer, henter nøgle og får en god første indtryk men så låner man skabet til gryderne jeg vil sige at panden kan man finde bedre på omlasern vor de er smidt ud, komfuret med de der koge plader der tager en time at få varm og man skal huske at de holder på varmen en halv time. ingen opbevaring med låg. Slidt sofa og sogne. God ferie

Dato for ophold: juli 2017
1  Tak, FArendt
Johan K, Marketing hos Aeblehaven, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2017

Kære FArendt

Vi undskylder meget, hvis du har oplevet problemer med køkkeninventaret og komfuret. Alt køkkeninventar bliver kontrolleret i løbet af sæsonen – men der kan selvfølgelig være en gryde eller pande, som bliver defekt mellem vores kontroller. Det beklager vi meget.

Såfremt du havde henvendt dig i receptionen under dit ophold, havde vi kunne sørge for, at du havde fået nye pander og gryder – det er desværre ikke muligt for os at løse problemet efter din afrejse. Med venlig hilsen Feriecenter Æblehaven, JohanK

Anmeldt d. 10. august 2015 fra mobile enheder

Vi havde 5 skønne dage i Æblehaven, som dannede noget nær perfekt ramme om vores ferie. Lille overskueligt område med god pool og legeplads - super til børn på hhv. 7 og 9.

Den manglende 5'te stjerne skyldes det meget lille køkken i to-plans husene (vi havde heldigvis ikke planlagt at lave meget mad), en halv-defekt parasol, manglende luft i den lejede cykel og at den "opvarmede" pool gerne måtte have været et par grader varmere (mindre kold).

Dato for ophold: august 2015
1  Tak, Niklas B
Anmeldt d. 26. juli 2015

Vi boede i etplanshus i A-rækken, som passede rigtig fint til vores familie (to voksne og to børn på hhv. 4 og 7 år). Køkken var veludstyret og der var et rigtigt komfur. Dog var ovnen ikke helt pålidelig og de to kager, jeg bagte, skulle have væsentligt længere tid end normalt. Panden, der var i huset, var virkelig skæv, så det var lidt svært at stege de lækre bøffer, vi havde indkøbt i Hallegård Gårdbutik (som er et besøg værd). Spiser man de fleste måltider ude, fungerer huset super som base. Børnene var godt underholdt med hoppepuden og poolen. Afstanden til Allinge (Netto, Super Brugsen, et par ishuse) var også rigtig fin. Der ligger en fin lille sandstrand blot 5 min fra Æblehaven. Alt i alt kan vi varmt anbefale Æblehaven.

Dato for ophold: juli 2015
3  Tak, dortehau