Flemming A R
Vejle, Danmark

Retro lejlighed

Anmeldelse af Aeblehaven
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 26. jul. 2017
Ser godt ud når man ankommer, henter nøgle og får en god første indtryk men så låner man skabet til gryderne jeg vil sige at panden kan man finde bedre på omlasern vor de er smidt ud, komfuret med de der koge plader der tager en time at få varm og man skal huske at de holder på varmen en halv time. ingen opbevaring med låg. Slidt sofa og sogne. God ferie
Dato for ophold: juli 2017
Problemer med denne anmeldelse?
Johan K, Marketing hos Aeblehaven, svarede på denne anmeldelse
Svarede 2. aug. 2017
Kære FArendt

Vi undskylder meget, hvis du har oplevet problemer med køkkeninventaret og komfuret. Alt køkkeninventar bliver kontrolleret i løbet af sæsonen – men der kan selvfølgelig være en gryde eller pande, som bliver defekt mellem vores kontroller. Det beklager vi meget.

Såfremt du havde henvendt dig i receptionen under dit ophold, havde vi kunne sørge for, at du havde fået nye pander og gryder – det er desværre ikke muligt for os at løse problemet efter din afrejse. Med venlig hilsen Feriecenter Æblehaven, JohanK
2.011 kr.
Ved stranden
havet nedanför hotellet
1.9 km fra Aeblehaven
Gratis parkering
Udsigt over lille havn samt morgenbord
950 kr.
    432 kr.
2.7 km fra Aeblehaven
Vis flere hoteller i Allinge
Anmeldt d. 10. august 2015 fra mobile enheder

Vi havde 5 skønne dage i Æblehaven, som dannede noget nær perfekt ramme om vores ferie. Lille overskueligt område med god pool og legeplads - super til børn på hhv. 7 og 9.

Den manglende 5'te stjerne skyldes det meget lille køkken i to-plans husene (vi havde heldigvis ikke planlagt at lave meget mad), en halv-defekt parasol, manglende luft i den lejede cykel og at den "opvarmede" pool gerne måtte have været et par grader varmere (mindre kold).

Dato for ophold: august 2015
1  Tak, Niklas B
Anmeldt d. 26. juli 2015

Vi boede i etplanshus i A-rækken, som passede rigtig fint til vores familie (to voksne og to børn på hhv. 4 og 7 år). Køkken var veludstyret og der var et rigtigt komfur. Dog var ovnen ikke helt pålidelig og de to kager, jeg bagte, skulle have væsentligt længere tid end normalt. Panden, der var i huset, var virkelig skæv, så det var lidt svært at stege de lækre bøffer, vi havde indkøbt i Hallegård Gårdbutik (som er et besøg værd). Spiser man de fleste måltider ude, fungerer huset super som base. Børnene var godt underholdt med hoppepuden og poolen. Afstanden til Allinge (Netto, Super Brugsen, et par ishuse) var også rigtig fin. Der ligger en fin lille sandstrand blot 5 min fra Æblehaven. Alt i alt kan vi varmt anbefale Æblehaven.

Dato for ophold: juli 2015
3  Tak, dortehau
Anmeldt d. 13. juli 2015 fra mobile enheder

Boede i 2 plans rækkehus med udsigt til vandet. Skønt sted med god plads, fladskærm til regnvejrsdage og udemærket køkken trods den begrænsede plads. 2 kogeplade plus miniovn.
Swimmingpoolen var fin og ungerne nød det. Afstanden til byen er fin.
Æblehaven i Allinge kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juli 2015
1  Tak, kuritsu
Anmeldt d. 14. juli 2013

Har været i Æblehaven to gange: første gang i 1-plans lejlighed, og anden gang i 2-plans. Begge lejligheder skulle være beregnet til 4-6 personer, men i 2-plans lejlighederne er køkkenet så småt, at det er praktisk taget umuligt at lave mad til 6 personer: der er kun 2 kogeplader og en lille mini-ovn. I 1-plans lejlighederne er der et helt komfur med 4 kogeplader og en alm. størrelse ovn. Samtidig optager trappen rigtig meget plads, så lejligheden virker meget trang. Men ellers er det jo et dejligt sted.

Værelsestip: Hvis I skal lave mad i lejligheden, så vælg 1-plans lejlighed, IKKE 2-plans!!
Dato for ophold: juli 2013
3  Tak, Gitte V
Anmeldt d. 9. juli 2013

Overordnet set er det pæne lejligheder i et hyggeligt område. Flinke folk i receptionen og rengøringen helt i orden.
Men tildelingen af husene beror lidt på held og lykke, så husk at stille krav inden du booker.
Vær opmærksom på afstanden mellem P.plads og huset. Der kan ikke af/på-læsses ved huset. Dvs. man kan komme til at gå mere end 100 m. med sine tasker m.m. alt efter hvilket hus man lejer.
En del gæster synes det er lettere at bruge græsplænen som gangsti, så nogle terrasser føles næsten som offentligt areal.
Er man glad for at se TV, så tjek størrelsen på husets TV. Nogle huse har kun 21" andre har 40"
Et 21" er ikke sjovt at se på, når afstanden er 3-4 m.

Dato for ophold: juli 2013
4  Tak, henning_westi