Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt d. 24. juni 2021

Værelset vi boede på: tiptop rent og pænt. Dejlige sæber og shampoo.
Personalet UG kryds og slange.
Morgen var lækker og varieret.
Omgivelser var så hyggelige. Vi vil gerne anbefale dette rolige og dejlige overnatningssted.

Værelsestip: Der er blandede sten i gårdhaven og på vej til opholdsrummet.
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Freja2
Anmeldt d. 26. maj 2021

Dejlig beliggenhed og hyggeligt og venligt værtspar. Man føler sig velkommen og godt behandlet. Der er kaffe og te til selvbetjening hele dagen. Stort og pænt opholdsrum/morgenmadsrum, hvor man kan sidde og læse etc.
Rigtig lækker morgenmad, hvor intet manglede.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, torbenogsusanne
Anmeldt d. 16. maj 2021

SÅ hyggeligt et familiehotel med en fabelagtig beliggenhed, lækkert værelse og skøn morgenbuffet.
Vi var for pivskidagtige til at hoppe i havet! Måske en stak fede badekåber kunne há drevet os i bølgerne.
Vi løb lidt tør for wc-papir på et noget kritisk tidspunkt. Det havde vi gerne været for uden. Så vi hepper på, et dagligt besøg med papir og lidt frisk vand samt et håndklæde tjek.
Kan anbefales så kraftigt, at vi faktisk har sikrer os 3 skønne overnatninger igen til næste år.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, 52lisen
Anmeldt d. 1. maj 2021 fra mobile enheder

3 fantastiske dage på dette unikke badehotel. Perfekt placering direkte ved havet - stilfuldt og lækre nyrenoverede værelser og spisesal - top service fra personalet og værtsparret. Fantastiske senge og morgenmaden er bare perfekt - vi kommer helt sikkert igen og igen - I må ikke snyde jer selv for at opleve dette lækre sted, område, ø

Dato for ophold: april 2021
Tak, Venture18031914327
Anmeldt d. 21. april 2021 fra mobile enheder

Allinge badehotel er helt unik oplevelse. Som at være hos gode venner - med komfort, forplejning og stemning der er second-to-none. Denne gang havde vi taget alle børn med til solskinsøen og nød en weekend med sol, hav, svaner, bølgebrus og morgenkaffe lige uden for værelsesdøren. Som ‘barnefødt’ Bornholmer må jeg bare sige: det fås ikke bedre på klippeøen!

Dato for ophold: april 2021
1  Tak, linegrycph