Den BEDSTE lille perle på Bornholm! Straks man ankommer, er man sendt tilbage til 1700-something. Ubegribelig udsigt, søde mennesker, lækre værelser, bløde senge, dejlig morgenmad, hyggelig (børnevenlig) strand, bindingsværk, stokroser, brosten. Alt er godt!

Dato for ophold: september 2020
Rejsetype: Rejste alene
Tak, agnetep
Anmeldt d. 2. september 2020

Super hyggeligt badehotel/boutique hotel, som er smagsfuldt renoveret i 2020. Luksus økologiske badeprodukter på værelse. Hyggelige værelser. God seng og lækre hovedpuder og dyner. Lækker morgenmad serveret ved bordet med bornholmske delikatesser. Meget venligt og serviceminded personale. Skøn gårdhave og skøn have med udsigt til vandet. Det er meget afslappende og et skønt sted at være. Ligger tæt på alt i Allinge.

Værelsestip: Værelser i stueetagen har direkte udgang til vandet og får serveret kaffe på dørtrinet om morgenen..
Dato for ophold: juli 2020
Tak, hellem156
Anmeldt d. 17. august 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted med afslappet stemning og en fantastisk udsigt, fra værelset kunne vi bogstaveligt talt gå lige ud vandet .
Kaffe på sengen og lækker morgenbuffet
Centralt i forhold til Allinge med de hyggelige huse og gode spisesteder.
Kommer gerne igen

Tak, alminding
Anmeldt d. 17. august 2020 fra mobile enheder

Fuldstændig enestående! En beliggenhed, der ikke findes bedre, morgenkaffe på trappetrinnet til værelset og en smagfuld Indretning. Underskønt sted og atmosfære.
Eneste ulempe må være at det ikke kan forblive en hemmelig perle

Tak, TheFrederiksberg
Anmeldt d. 17. august 2020 fra mobile enheder

Vi blev taget så godt imod og der var service af høj kvalitet og personale som var imødekommende og skabte en hjemlig følelse under opholdet. Morgenmaden var intet mindre end fantastisk! Værelserne var pæne og nyrenoveret, med fantastisk komfort. Roen i gården og i haven, var stærkt vanedannende, samt den lille strand blot få meter fra badehotellet var super lækkert. Alt i alt var vi utrolig tilfredse og anbefaler bestemt dette sted til den som trænger til hygge og afslapning i rolige omgivelser. Bestemt ikke sidste gang vi besøger Allinge Badehotel!

Tak, kristinajX1043KF