Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Vi kan kun give dette hotel topkarakter. Value for money var i top. Se bort fra historiske anmeldelser. Der er nye ejere, som er ved at opgradere hotellet. Meget rent. Kanon morgenmad - tag den med udenfor og nyd udsigten over Østersøen. Hyggelig opholdsstue. Vi kommer gerne igen. Positiv overraskelse - man kan få den lækreste morgenmad med i en doggybag, hvis man skal nå færgen 8:30. Seks stjerner!

Dato for ophold: august 2019
Tak, PH_runner
Anmeldt d. 15. august 2018 fra mobile enheder

Hottelet er godt gammelt, man skal ikke være gangbesværet, for så får man problemer, når man skal op ad de stejle rustne trapper, op til sit værelse.
Værelset har en fantastisk udsigt ned til Sandvig havn og byområde. Det er så smukt, når solen skinner og natten trænger sig på.
Indvendigt er det moderniseret, med flotte gulve og almindelig pæne møbler, wcet er delvis moderniseret, det er lille, men fungerer. Der var pænt og rent, da vi ankom, hvilket er et stort plus. Dog mangler der nogle kroge til at hænge håndklæder/viskestykker på.
Ellers alt i alt hyggeligt hotel.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Sanne L
Anmeldt d. 4. august 2017

Fine værelser holdt i gammel stil. Rent og pænt. Hyggelig opholdsstue. Hyggelig cafe. Meget imødekommende værtsfolk. Tillid til,gæsterne med køleskab med drikkevarer udenfor åbningstid.
Morgenmad på samarbejdshotel Pepita er god til prisen.

Dato for ophold: august 2017
Tak, helleogkarl
Anmeldt d. 9. juli 2016 fra mobile enheder

Lækre ferielejligheder på 2. sal.
Eget badeværelse, ganske udmærkede senge, fjernsyn, fuldt udstyret køkken (med opvaskemaskine), sofa (sovesofa), spisebord med fire stole, service til seks. Tagterrasse med to stole (overdækket), fantastisk udsigt.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Rikke H
Anmeldt d. 8. juli 2016

Morgenmaden er på et andet hotel, så man skal forcere et par bakker før man kan få morgenmad.
Selvom vi boede på hotellet i 5 dage (I hvad vi troede var højsæson), så vi ikke et eneste menneske på hotellet. Hverken andre gæster eller personale.
Ved det andet hotel, hvor administrationen åbenbart foregår, er der ingen der hilser når man kommer og går.
Det var lidt specielt at man hverken hilser på nogen når man ankommer, når man spiser morgenmad eller når man tjekker ud.
Der reklameres med WIFI, og der også koder til det. På vores værelse var der intet WIFI, Ikke engang lidt sporadisk eller med svagt signal. Intet.

På badeværelset var der lidt rust, lidt svamp og en enkelt ørentvist. Selvom der var pletter på topmadrassen, var sengetøjet rent og meget blødt.
TV'et var monteret fladt på væggen, sådan så man ikke rigtig kan se fjernsyn fra sengen, men kun hvis man sidder i fodenden af sengen eller på en stol.
En enkelt gang kunne vi ikke finde en parkeringsplads, men ellers var der parkering lige udenfor hotellet.
Alt i alt var vi glade for opholdet, men jeg ville vælge et andet sted en anden gang.

Dato for ophold: juli 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner