Anmeldt d. 4. august 2017

Fine værelser holdt i gammel stil. Rent og pænt. Hyggelig opholdsstue. Hyggelig cafe. Meget imødekommende værtsfolk. Tillid til,gæsterne med køleskab med drikkevarer udenfor åbningstid.
Morgenmad på samarbejdshotel Pepita er god til prisen.

Dato for ophold: august 2017
Tak, helleogkarl
Anmeldt d. 9. juli 2016 fra mobile enheder

Lækre ferielejligheder på 2. sal.
Eget badeværelse, ganske udmærkede senge, fjernsyn, fuldt udstyret køkken (med opvaskemaskine), sofa (sovesofa), spisebord med fire stole, service til seks. Tagterrasse med to stole (overdækket), fantastisk udsigt.

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Rikke H
Anmeldt d. 8. juli 2016

Morgenmaden er på et andet hotel, så man skal forcere et par bakker før man kan få morgenmad.
Selvom vi boede på hotellet i 5 dage (I hvad vi troede var højsæson), så vi ikke et eneste menneske på hotellet. Hverken andre gæster eller personale.
Ved det andet hotel, hvor administrationen åbenbart foregår, er der ingen der hilser når man kommer og går.
Det var lidt specielt at man hverken hilser på nogen når man ankommer, når man spiser morgenmad eller når man tjekker ud.
Der reklameres med WIFI, og der også koder til det. På vores værelse var der intet WIFI, Ikke engang lidt sporadisk eller med svagt signal. Intet.

På badeværelset var der lidt rust, lidt svamp og en enkelt ørentvist. Selvom der var pletter på topmadrassen, var sengetøjet rent og meget blødt.
TV'et var monteret fladt på væggen, sådan så man ikke rigtig kan se fjernsyn fra sengen, men kun hvis man sidder i fodenden af sengen eller på en stol.
En enkelt gang kunne vi ikke finde en parkeringsplads, men ellers var der parkering lige udenfor hotellet.
Alt i alt var vi glade for opholdet, men jeg ville vælge et andet sted en anden gang.

Dato for ophold: juli 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, RazzyRazzy
Anmeldt d. 2. juli 2016

Smuk beliggenhed og pænt og rent, men vi fik et meget lille værelse til 2 personer. Badeværelset var mikroskopisk, og Wi-FI virkede ikke.
Meget venligt og hjælpsomt personale, og morgenmaden var blevet bedre, siden vi sidst var her for 5 år siden.

Værelsestip: Spørg om værelsets størrelse, hvis det betyder noget for jer.
Dato for ophold: juni 2016
Tak, Pia S
Anmeldt d. 21. juni 2016

Meget venlig service, som dog i maj måned foregik lidt på distance ved Hotel/Restaurant Pepita. Adgang til kolde drikkevarer samt kaffe og the døgnet rundt
i en hyggelig dagligstue i stueniveau. Barpriserne eks. vin og øl ligger på niveau
med dagligvarebutikker - altså meget billigt.
Værelserne de fleste med uhindret havudsigt er nyrenoverede i foråret 2016 og fremstår lyse og venlige med pæn møblering og fint brusebadeværelse. Til flere værelser lille balkon, hyggelig sydvendt gårdhave.
Hotellet er beliggende direkte på kajen med parkering dér og til lille havn med fiske-
fartøjer. Imponerende udsigt over Østersøen. Flere udmærkede restauranter i gåafstand, få km til Allinge Havn kendt fra Folkemødet.

Værelsestip: Foretræk værelse med havudsigt, ligger på 1. sal.
Dato for ophold: maj 2016
Tak, thamsborg2016