Jeg havde 3 overnatninger i værelse 42, som var et såkaldt "budget-værelse"(alt andet optaget)! Betegnelsen var også helt rigtig, da værelset og sengene var langt under middel. Værelset var fugtigt og utiltalende. Morgenmaden lå på et gennemsnitligt niveau og var bestemt ikke prangende. Udsigten fra restaurationen var god.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, H2815MVkimb
Anmeldt d. 9. oktober 2019 fra mobile enheder

En kæmpe tak til Claus og Mie samt deres fantastiske personale. Vi havde 5 overnatninger i familiehuset. Super lækker morgenmad og suveræn betjening. Jeg er sikker på vi kommer igen. Held og Lykke til Claus og Mie med jeres nye liv. Håber hotellet vil blive kørt videre i jeres ånd

Dato for ophold: september 2019
Tak, BetinaWohlfarth
Anmeldt d. 16. juli 2019

Vi boede for nyligt 2 voksne og en teenagesøn på Hotel Friheden på et dobbeltværelse med sovesofa. Helt overordnet var opholdet yderst tilfredsstillende og værelse og rengøring var yderst tilfredsstillende. Vi havde valgt hotellet pga. beliggenheden og adgang til parkering, hvilket godt kan være lidt af et problem på Bornholm i højsæsonen, og dette levede op til fulde til vores forventninger. Vi vil også gerne fremhæve morgenmaden, som havde alt hvad man kunne ønske. Eneste lille anke er at internettet på hotellet er ret langsomt, så det kunne godt trænge til en opgradering. Vi frekventerede også hotellets restaurant til middag et par gange, hvilket bestemt var en positiv oplevelse med god betjening og god mad. Vi anbefaler bestem Hotel Friheden, som er et hyggeligt imødekommende hotel med en god beliggenhed og imødekommende ansatte.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Flenser66
Anmeldt d. 1. juli 2019 fra mobile enheder

Ved ankomst, blev vi mødt at super venlig personale. Vi var heldige, at blive opgraderet. Tak for det.
Værelses var noget lydt, ikke så stort, men godt indrettet. Badet var af ældre dato, velfungerende, dog at man brugte sæde i små plastic poser , ikke godt.
Morgenmad var god, men der blev ikke fyldt op, på fadene, personalet vi mødte der, talte dårligt engelske, og forstod ikke dansk.
Det var pool på hotellet der, var en del sand på bunden, poolen trænger til at blive renset.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, O3749PZtoma
Anmeldt d. 26. maj 2019 fra mobile enheder

Vi har været mange gange på Bornholm, men sku prøve noget andet...
Vi valgt dette ophold og har ikke fortrudt det siden..
Lækkert område, god mad og god betjening .
Ikke sidste gang vi besøger hotellet

Dato for ophold: september 2018
Tak, michaelaA1289HL