TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 16. juli 2019

Vi boede for nyligt 2 voksne og en teenagesøn på Hotel Friheden på et dobbeltværelse med sovesofa. Helt overordnet var opholdet yderst tilfredsstillende og værelse og rengøring var yderst tilfredsstillende. Vi havde valgt hotellet pga. beliggenheden og adgang til parkering, hvilket godt kan være lidt af et problem på Bornholm i højsæsonen, og dette levede op til fulde til vores forventninger. Vi vil også gerne fremhæve morgenmaden, som havde alt hvad man kunne ønske. Eneste lille anke er at internettet på hotellet er ret langsomt, så det kunne godt trænge til en opgradering. Vi frekventerede også hotellets restaurant til middag et par gange, hvilket bestemt var en positiv oplevelse med god betjening og god mad. Vi anbefaler bestem Hotel Friheden, som er et hyggeligt imødekommende hotel med en god beliggenhed og imødekommende ansatte.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Flenser66
Anmeldt d. 1. juli 2019 fra mobile enheder

Ved ankomst, blev vi mødt at super venlig personale. Vi var heldige, at blive opgraderet. Tak for det.
Værelses var noget lydt, ikke så stort, men godt indrettet. Badet var af ældre dato, velfungerende, dog at man brugte sæde i små plastic poser , ikke godt.
Morgenmad var god, men der blev ikke fyldt op, på fadene, personalet vi mødte der, talte dårligt engelske, og forstod ikke dansk.
Det var pool på hotellet der, var en del sand på bunden, poolen trænger til at blive renset.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, O3749PZtoma
Anmeldt d. 26. maj 2019 fra mobile enheder

Vi har været mange gange på Bornholm, men sku prøve noget andet...
Vi valgt dette ophold og har ikke fortrudt det siden..
Lækkert område, god mad og god betjening .
Ikke sidste gang vi besøger hotellet

Dato for ophold: september 2018
Tak, michaelaA1289HL
Anmeldt d. 9. maj 2019

Værelset havde en balkon med frit udsyn til Østersøen. Vi prøvede restauranten 2 aftener: fremragende mad og rigtig god betjening til meget rimelige priser! Det er bestemt ikke sidste gang vi besøger dette sted!!

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Thomas D
Anmeldt d. 14. januar 2019 fra mobile enheder

Vi havde 3 skønne dage og nætter på Hotel Friheden. Havde booket et familieværelse, som viste sig at være en super fin og stor lejlighed med smuk havudsigt - meget positivt. Personalet var meget smilende og restauranten var lækker morgen og aften. Alt i alt en fantastisk dejlig ferie på et hotel, vi godt kan anbefale.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Reesboell