Anmeldt d. 9. maj 2019

Værelset havde en balkon med frit udsyn til Østersøen. Vi prøvede restauranten 2 aftener: fremragende mad og rigtig god betjening til meget rimelige priser! Det er bestemt ikke sidste gang vi besøger dette sted!!

Dato for ophold: maj 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Thomas D
Anmeldt d. 14. januar 2019 fra mobile enheder

Vi havde 3 skønne dage og nætter på Hotel Friheden. Havde booket et familieværelse, som viste sig at være en super fin og stor lejlighed med smuk havudsigt - meget positivt. Personalet var meget smilende og restauranten var lækker morgen og aften. Alt i alt en fantastisk dejlig ferie på et hotel, vi godt kan anbefale.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Reesboell
Anmeldt d. 29. september 2018 fra mobile enheder

Første besøg i denne restaurant blev en god og meget positiv oplevelse.
Dygtige, smilende og venlige tjenere, hyggeligt indrettet lokaler og en rigtig god mad oplevelse. I salat baren kunne der godt være lidt mere at vælge imellem.

Tak, Rex0001
Anmeldt d. 17. september 2018 fra mobile enheder

Super hotel med alle faciliteter sågar en proptrækker og vinglas i det lille thekøkken. Altan med god udsigt over havet. Dejlig morgenmad med alt hvad hjertet begærer. Stor anbefaling herfra. Hilsen Linda og Lars

2  Tak, Linda R
Anmeldt d. 15. september 2018 fra mobile enheder

Super sted med lækker morgenmads buffet. Restaurant med lækkert menukort overdækket udendørs terrasse med varme lamper. Rummeligt dobbeltværelse med lille tekøkken og personalet smilende og meget hjælpsomt.

Tak, Chanette R