Anmeldt d. 29. september 2018 fra mobile enheder

Første besøg i denne restaurant blev en god og meget positiv oplevelse.
Dygtige, smilende og venlige tjenere, hyggeligt indrettet lokaler og en rigtig god mad oplevelse. I salat baren kunne der godt være lidt mere at vælge imellem.

Tak, Rex0001
Anmeldt d. 17. september 2018 fra mobile enheder

Super hotel med alle faciliteter sågar en proptrækker og vinglas i det lille thekøkken. Altan med god udsigt over havet. Dejlig morgenmad med alt hvad hjertet begærer. Stor anbefaling herfra. Hilsen Linda og Lars

2  Tak, Linda R
Anmeldt d. 15. september 2018 fra mobile enheder

Super sted med lækker morgenmads buffet. Restaurant med lækkert menukort overdækket udendørs terrasse med varme lamper. Rummeligt dobbeltværelse med lille tekøkken og personalet smilende og meget hjælpsomt.

Tak, Chanette R
Anmeldt d. 14. september 2018 fra mobile enheder

God beliggenhed i hyggelige Sandkås. Udmærket hotel - en rigtig god restaurant. Meget sød betjening. Vi havde hund med og fik en lejlighed i stedet for en dobbeltværelse og det fungerede rigtig fint. Alt i alt super i forhold til prisen.

Tak, 782lisb
Anmeldt d. 10. september 2018 fra mobile enheder

Vi var afsted uge 34, 2 voksne og en hund. Vi havde bestilt et de luxe dobbeltværelse.
Beliggenheden var rigtig god. To terrasser, den ene med udsigt over vandet, den anden mod haven.
Vi havde “all inclusive” hvor vi skulle spise på hotel Abildgaard om aftenen. Det gør vi ikke igen. Personalet på restauranten på Abildgaard har vist lidt svært ved at håndtere de mange pensionister der var i denne periode. Vi skulle gå en lille km for at få aftensmad for derefter at skulle stå i kø for at få udleveret en karaffel vin. En lidt uværdig behandling. Vi havde trods alt betalt ca. 12.500 for turen så forventer man også en ordentlig behandling.
Når det så er sagt, havde vi et dejligt ophold. Vejret var rigtigt fint. Hotel Friheden er et dejligt hotel med et venligt og smilende personale og en dejlig varm svimmingpool.
Det er anden gang vi er på Bornholm og vi fik nu set alt det vi missede første gang.

Tak, Britt L