175 $
Gratis afbestilling indtil d. 29/06/21
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
175 $
Gratis afbestilling indtil d. 28/06/21
Orbitz.com
Expedia.com175 $
Priceline175 $
Anmeldt d. 10. september 2018 fra mobile enheder

Vi var afsted uge 34, 2 voksne og en hund. Vi havde bestilt et de luxe dobbeltværelse.
Beliggenheden var rigtig god. To terrasser, den ene med udsigt over vandet, den anden mod haven.
Vi havde “all inclusive” hvor vi skulle spise på hotel Abildgaard om aftenen. Det gør vi ikke igen. Personalet på restauranten på Abildgaard har vist lidt svært ved at håndtere de mange pensionister der var i denne periode. Vi skulle gå en lille km for at få aftensmad for derefter at skulle stå i kø for at få udleveret en karaffel vin. En lidt uværdig behandling. Vi havde trods alt betalt ca. 12.500 for turen så forventer man også en ordentlig behandling.
Når det så er sagt, havde vi et dejligt ophold. Vejret var rigtigt fint. Hotel Friheden er et dejligt hotel med et venligt og smilende personale og en dejlig varm svimmingpool.
Det er anden gang vi er på Bornholm og vi fik nu set alt det vi missede første gang.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Britt L
Anmeldt d. 28. august 2018

Vi besøgte Hotel Friheden fra den 20 til 24 august. Et rigtigt dejligt sted, fin udsigt, god restaurant og meget venligt personale, et sted man føler sig velkommen, vi har allerede bestilt igen til næste år.

Dato for ophold: august 2018
Tak, valmuen
Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Netop checket ud af dejlige Hotel Friheden på Bornholm. Perfekt beliggenhed med “egen” strand. Gode værelser med nyrenoverede badeværelser. Velassorteret morgenbuffet med det hele og rigtig søde receptionister !
Meget velegnet til par ferie, meget rimelige priser ! Kun 1 minus - wifi er et nogo og dårligt fungerende. Men, jeg er begejstret og kommer rigtig gerne igen.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, billen43
Anmeldt d. 17. juli 2018

Godt hotel. Flinke mennesker og god atmosfære. Dejlig swimmingpool at slappe af i. Enste er, at der er mange pensionister til stede. Eneste der ikke var pensionist, viste sig at være chaufføren til bussen :-)

Dato for ophold: oktober 2017
Tak, jaki001
Anmeldt d. 1. maj 2018 fra mobile enheder

Venligt og meget behjælpeligt personale/ejer (?).
Vores værelse havde fantastisk udsigt over vandet, rent og moderne. God plads.
Morgenmaden var god, men standard - bake-off brød og automatkaffe.
Til gengæld så aftenmenuen virkelig lækker ud - vi så dog kun tallerkenerne blive båret til bordene da vi spiste andre steder selv.

Hotellet har cykeludlejning med nye cykler. Og også en lille indendørs pool og sauna.
Gode lounge møbler til at sidde på terrassen og nyde udsigten.

Dato for ophold: april 2018
1  Tak, Estinea