Hotels.com
Anmeldt d. 13. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk hotel med service ud over det sædvanlige og høj faglighed.

Virkelig gode faciliter med swimming pool, billard, bordtennis og petanque. Samt dejlig dansk tre retters menu hver aften lavet på den måde mormor gjorde ❤️.

Vi kan virkelig anbefale dette voksen hotel. Dertil kommer den fantastiske beliggenhed ved Hammersøen med skøn udsigt. Samt nemt at gå til Hammershus, Sandvig, Allinge, Hammer fyr, opal søen med mere. Lige udenfor hotellet er der også busser til alle de populære steder som Gudhjem, Rønne, Svaneke, Dueodde med mere.

Hotellet fortjener faktisk 6 stjerner, men man kan desværre kun give 5. Men det er en perle og en tidslomme man kun kan elske. Tak for et fantastisk ophold og vi ses igen 👍😊.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Franck Vendelbo T
Anmeldt d. 16. juni 2021

Boede i annekset i et studio, der var rent og tingene fungerede.

Tv burde ikke hænge i loftet, men i normal se højde. Fodbold i 2 x 45 min giver et pænt hold i nakken.

Udsigten var rigtig god med blik ned til søen hvis man stod op på terrassen, så en kraftig nedklipning af hækket vil gøre underværker.

Vi havde 6 dejlige dage i Sandvig.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Adventurer812296
Anmeldt d. 14. september 2020 fra mobile enheder

Et gammeldags hotel med den skønneste udsigt. Ligger i behagelig gåafstand fra sandvig og hammershus. Morgenmaden er rigelig og frisk Aftensmad er som vi kender den fra barndommen - i 60’erne. Værelserne er store og rummelige. Sengene bløde. Meget bløde.

Dato for ophold: september 2020
Tak, lisa0tt
Anmeldt d. 8. september 2020 fra mobile enheder

Mega hyggeligt 3-dages ophold med halvpension på dette familiedrevne hotel med afslappet stemning og gæsten i centrum.
Værelse med udsigt over Hammersø og en udsIgt, der nok ikke findes bedre!
Halvpensionen omfatter morgen og aftensmad i den særdeles hyggelige restaurant med søudsigt og et veloplagt personale, der serverer den 3-retters menu. Menuen er god gammeldags dansk og særdeles velsmagende!
Vi kommer igen! 👍🏻
Redigér

Slet
Del

Dato for ophold: september 2020
Tak, 898henningj
Anmeldt d. 22. august 2020 fra mobile enheder

Fremragende beliggenhed og suveræn service. Fantastisk udsigt og god værelse størrelse med altan. Kan varmt anbefale stedet. Fredelige og rolige omgivelser især ved poolområdet. Gode parkeringsmuligheder og venlig personale.
Vi skal definitivt derover igen.
4-stjerner da man godt kunne
finpudse/renovere hotellet på nogle få områder.

Dato for ophold: august 2020
Tak, DarijeArnautovic