“Lækker mad og en god oplevelse”
Anmeldelse af Crab House Restaurant

Crab House Restaurant

Rigtig god mad og sjov lidt anderledes oplevelse at spise med fingrene. Også sjovt at prøve at spise en hel krabbe. Prøv deres crab house sauce - den er god.

Dato for besøg: november 2018
Tak, sagge1

Anmeldt 26. februar 2018 fra mobile enheder

Det er simpelthen et must at besøge Crab House hvis man er på Phu Quoc. Der er en super hyggelig stemning og man bliver iført hagesmæk så man er klar til at smække sig i perfekt tilberedte krabber og andre skaldyr. Priserne er absolut i orden når maden er så vel tilberedt;-)

Tak, Kennethbeck
Anmeldt 3. februar 2018 fra mobile enheder

Super kan kun sige prøve det.
Der er til to personer i gryden man kan vælge hvor stærkt det skal være og det lever helt op til forventningerne perfekt.

Tak, Leif S
Anmeldt 2. februar 2018 fra mobile enheder

Lækker mad - kæmpe skål med skaldyr og grønt og køkkenets special sauce.
Gennemført koncept og en sjov oplevelse. Skålen på billedet bestilte vi til fem mand.
Lidt dyrt for hvad man får.

Tak, 680matildeg
Anmeldt 9. februar 2017

Vi var 2 voksne og 3 børn og bestilte seafood pot med 2 crabs, rejer, squid, majs og kartofler. Sovsen er helt fantastisk (og fed) vores ene barn fik hotwings som var ok. Samlet pris 1,6 mio Dong alt inkl.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Michael B

Rejsende, der kiggede på Crab House Restaurant, kiggede også på

Phu Quoc-øen, Kien Giang Province
Phu Quoc-øen, Kien Giang Province

Har du været i Crab House Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!