“Smuk solnedgang”

Køkkener: Australsk
Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 27. marts 2018 fra mobile enheder

Et godt sted at spise samtidig med at man nyder solnedgangen.
En anelse dyre end normalt på Phu Quoc, men kvaliteten og udsigten opvejer priserne.

Tak, michaelbO2644ZA

Anmeldt 7. marts 2018

Havde faktisk ledt efter denne ret på flere restauranter, men ikke fundet den før vi så menukortet hos Rory´s. Super lækkert med alt godt fra havet og nok til 2 personer. Absolut det bedste seafood vi fik på Phu Quoc. Og betjeningen var frisk og venlig.

Tak, Jimmi22
Anmeldt 12. februar 2018 fra mobile enheder

Hvis man leder efter et hyggeligt sted at nyde en drink, mens man ser solnedgangen, kan jeg klart anbefale Rory's! Personalet er internationalt, så du kan måske være heldig at falde i snak med EB fra dit hjemland.

Cocktailene er over standard her på øen men det er priserne selvfølgelig også. Vi spiste en pizza der - udemærket!

Tak, Viktoria K
Anmeldt 12. februar 2018 fra mobile enheder

Det er en super hyggelig strandbar med god stemning. Drinksene var ikke noget udover det sædvanlige, og prisen af dem var i den højere ende grunden placeringen (men stadig billigt i forhold til det der hjemme). Vi fik lidt at spise og det var også helt fint. Der er mange tjenere med mange forskellige nationaliteter og det gør det dejlig nemt at kommunikere med dem. De var også rigtig opmærksomme og venlige.

Tak, Nicoline F
Anmeldt 19. januar 2018 fra mobile enheder

Ikke det store udvalg på menuen. Jeg fik den dårligste hamburger i mit liv, ikke særligt rent, kan ikke anbefales herfra !

Tak, 270.456

Rejsende, der kiggede på Rory's Beach Bar, kiggede også på